نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

اختصاصی زومجی: جعبه گشایی نسخه کالکتور بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار قسمت پنجم بازی Metal Gear Solid منتشر شد و هیدئو کوجیما، سازنده بازی یک بار دیگر تمام گیمرهای جهان را به تحسین واداشت. ما در زومجی تصمیم گرفتیم که نسخه Collector's Edition بازی را برای شما جعبه گشایی کنیم. با زومجی همراه باشید.
پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره Metal Gear Solid V: The Phantom Pain منتشر شد. این بازی که در چند ماه مانده به انتشارش شایعات فراوانی‌ پیرامونش را گرفته بود، علی‌‌رغم تمام این شایعات توانست به یکی‌ از موفق‌ترین بازی‌های نه تنها نسل هشتم، بلکه تاریخ بازی‌های ویدئویی تبدیل شود. هیدئو کوجیما، این نابغه ژاپنی، توانست تمام گیمرها را، چه کسانی‌ که با این سری خاطره داشتند و چه کسانی‌ که این بازی اولین بازی از این سری بود که تجربه می‌کردند، یک بار دیگر به تحسین وا دارد. ما در زومجی نیز در بررسی‌ بازی، به آن‌ نمره فوق‌العاده ۱۰ را دادیم و دانیال نوروزی در نتیجه‌گیری بازی نوشت:
متال گیر سالید ۵: فانتوم پین را می‌توان به راحتی در صدر جدول بهترین بازی‌های نسل هشتم قرار داد و برای خیلی‌ها، یکی از بهترین بازی‌های ۱۵ سال اخیر که در عین اینکه از المان‌های تعریف شده‌ی سبک‌های مختلف استفاده کرده، بلکه در برخی از آنها مانند ویژگی‌ جهان باز و شیوه‌ی روایت مراحل، استانداردهای آنها را به جلو هل داده است. فانتوم پین بدون تردید وسیع‌ترین بازی سبک مخفی کاری است که عرصه را برای دیگر بازی‌های هم سبکش خیلی سخت کرده و فعلا نمی‌توان انتظار داشت بازیی در این سبک بتواند یارای مقابله با آن را داشته باشد.
حال این فرصت را پیدا کردیم که نسخه Collector's Edition بازی را به دست بیاوریم و تصمیم گرفتیم برای شما همراهان زومجی، این نسخه را جعبه گشائی کنیم. با زومجی و جعبه گشائی نسخه کالکتور بازی همراه باشید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه نسخه کالکتور بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی‌ سی ایکس‌ باکس مراجعه کنید.[/alert] p30 تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده