// پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰

بررسی ویدیویی بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

کمتر کسی پیدا می‌شود که به خودش گیمر بگوید و نام هیدیو کوجیما و مجموعه بازی‌های Metal Gear را نشنیده باشد. جدیدترین بازی این سری به نام Metal Gear Solid V: Phantom Pain چند روزی است منتشر شده و ما هم در زومجی به بررسی ویدیویی این اثر شاخص پرداختیم.

دیدار دوباره‌ی ما با رئیس بزرگ خوشبختانه در نسل هشتم روی داد تا ما با زیبایی هر چه تمام‌تر بتوانیم وداعی با شکوه با آخرین ساخته‌ی بازی‌ساز افسانه‌ای، هیدیو کوجیما داشته باشیم. کونامی با عرضه‌ی فانتوم پین لحظاتی به یادماندنی و پر اهمیتی را در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی ثبت کرد و می‌توان به جرات گفت استانداردهای سبک‌های مختلفی مانند اکشن و مخفی‌کاری را قدم‌ها به جلو هدایت کرد. از سوی دیگر، شیوه‌ی داستان‌سرایی و فیلم‌برداری حیرت‌انگیز و بی‌نقص کوجیما، تلنگری به سینما، هنر هفتم زد تا بگوید حتی می‌شود در بازی‌های ویدیویی، اثری خلق کرد که به مراتب پیچیده‌تر و زیباتر از فیلم‌های سینمایی باشد. 

سخن را کوتاه می‌کنیم و در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا بررسی ویدیویی Metal Gear Solid V: Phantom Pain را تماشا کنید.

MGS V: Phantom Pain برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شده است.

نکته: ویدیوی پیش رو هیچ نکته‌ی مهمی از داستان بازی را فاش نمی‌کند و به هیچ وجه حاوی اسپویل نیست.

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

 

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی‌ سی ایکس‌ باکس مراجعه کنید.[/alert]

P30 Xbox

تهیه شده در زومجی

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده