نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۱

جعبه گشایی نسخه کالکتور بازی Oddworld Soulstorm

در جدیدترین ویدیو از سری ویدیوهای جعبه‌گشایی زومجی، به سراغ نسخه کالکتور پلی استیشن 5 بازی Oddworld Soulstorm رفته‌ایم. نسخه‌ای که برای طرفداران این مجموعه، سورپرایزهای زیادی دارد.

مجموعه بازی‌های Oddworld، یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین مجموعه‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است. مجموعه‌ای که در سال ۱۹۹۷ روی پلی استیشن و ویندوز کار خود را آغاز کرد و از همان ابتدا توانست طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. جدیدترین نسخه از این بازی با نام Oddworld Soulstorm در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و ویندوز منتشر شد و با اینکه نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود، اما تجدید خاطره‌ خوبی برای طرفداران این مجموعه قدیمی بود.

اما نسخه کالکتور این بازی، جدای از کیفیت خود بازی، دارای آیتم‌ها و مواردی‌ است که برای طرفداران این مجموعه ارزش بسیار زیادی دارد. یک اکشن فیگور ۹ اینچی (۲۳ سانتی‌متری) از شخصیت ایب، یک آرت‌بوک ۱۶۰ صفحه‌ای، ۳ کارت پستال و موارد دیگر که در ویدیو مشاهده خواهید کرد، این نسخه کالکتور را به یک انتخاب بسیار خوب برای علاقمندان به این مجموعه تبدیل کرده است که همگی در یک جعبه بسیار زیبا قرار گرفته‌اند. برای آشنایی با محتویات این نسخه از بازی، با زومجی همراه باشید.

فروشگاه هزارتو به‌عنوان اسپانسر نسخه کالکتور بازی Oddworld Soulstorm را برای جعبه گشایی در اختیار ما قرار داد.

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده