نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

ویدیویی ۸ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Little Nightmares در TGS 2016

Little Nightmares یک بازی پلتفرمر تاریک است که اخیرا ویدیویی ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن منتشر شده است.

استودیو سوئدی تارسیر، پیش از این عمده شهرت خود را مدیون کار روی بازی‌های LittleBigPlanet سونی بود. با این حال این استودیو چندی پیش خبر از ساخت یک بازی جدید با نام Little Nightmares داد که یک بازی پلتفرمر تاریک است. پس از موفقیت بازی‌های مشابهی چون Limbo و Inside، طبیعی است که بازیسازان تمایل بیش‌تری به ساخت پلتفرمر‌های تاریک نشان بدهند، البته Little Nightmares نه یک تقلید صرف که یک بازی منحصر‌به‌فرد به نظر می‌رسد و این از تریلر‌های بازی هم کاملا مشهود است. همچنین بر خلاف Inside که پازل‌های بسیار خلاقانه‌ای داشت، در این بازی شاهد پازل‌های مبتنی بر فیزیک رایج خواهیم بود. به‌علاوه سازندگان اعلام کرده‌اند که تلاش زیادی برای خلق یک محیط تاریک و متفاوت در بازی انجام داده‌اند.

اخیرا و در جریان نمایشگاه بازی‌های توکیو ۲۰۱۶، تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر شده که ۸ دقیقه از روند آن را نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

|

یک مورد جالب دیگر هم در مورد بازی، استفاده از یک زاویه دوربین متفاوت است که حالت ثابتی نداشته و معمولا در فیلم‌های ترسناک از آن استفاده می‌شود. Little Nightmares سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه می‌شود و وظیفه انتشار آن هم برعهده کمپانی بندای نامکو است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده