نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۳

پوشش زنده متنی زومجی از کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه بازی توکیو 2016 (تمام شد)

سه شنبه ۲۳ شهریور، سونی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۶ برگزار خواهد کرد و زومجی نیز این کنفرانس را به صورت زنده و متنی پوشش خواهد داد و در این مطلب می‌توانید تمام وقایع کنفرانس را به صورت زنده دنبال کنید.

یکی از نمایشگاه‌های مهم صنعت بازی، نمایشگاه بازی توکیو یا Tokyo Game Show است که هر سال و اواخر تابستان در کشور ژاپن برگزار می‌شود. شرکت ژاپنی Sony نیز هر سال در نمایشگاه TGS کنفرانس خبری برگزار می‌کند. پس از معرفی پلی‌استیشن 4 پرو و نسخه جدید پلی‌استیشن 4 در رویداد نشست پلی‌استیشن، در کمتر از یک هفته سونی کنفرانس خبری دیگری و این‌بار در جریان نمایشگاه بازی توکیو برگزار می‌کند.

این کنفرانس در تاریخ ۲۳ شهریور و در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران برگزار خواهد شد. در این کنفرانس باید منتظر دیدن بازی‌هایی مختص بازار شرق باشیم و علاوه بر این انتظار می‌رود که به دلیل اینکه در حال نزدیک شدن به عرضه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR هستیم،  سونی تمرکز خاصی برروی این هدست و نمایش دموهای جدید پلی‌استیشن VR داشته باشد. از طرف دیگر، ماه آبان زمانی است که کنسول پر قدرت پلی‌استیشن 4 پرو عرضه خواهد شد و به همین دلیل این امکان نیز وجود دارد که سونی در این کنفرانس خبری مانور خاصی برروی کنسول پرقدرت خود بدهد. 

از طرف دیگر حدس می‌زنیم که در این کنفرانس شاهد نمایش جدیدی از بازی The Last Guardian باشیم که همین امروز مشخص شد عرضه بازی باز هم با تاخیر مواجه شده است. کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا نیز یکی از مواردی است که ممکن است در بازار جهانی خوب عمل نکرده باشد اما ژاپنی‌ها به دلیل عرضه بازی‌های خاص شرقی، طرفدار آن هستند و به نظر می‌رسد سونی بخشی از کنفرانس خود را نیز به این کنسول دستی اختصاص دهد. 

شما همراهان عزیز زومجی نیز می‌توانید به محض آغاز این کنفرانس در تاریخ سه شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۱ و نیم صبح، با ما همراه باشید تا به صورت متنی این کنفرانس را برای شما پوشش دهیم.

این صفحه به صورت خودکار بروز می‌شود نیازی به رفرش صفحه نیست


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده