نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید و شگفت انگیز بازی Final Fantasy XV در نمایشگاه TGS 2015

در جریان نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵، کمپانی اسکوئر انیکس تریلر جدید و شگفت‌انگیزی را از بازی Final Fantasy XV منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به تماشا یا دانلود آن بپردازید. با زومجی همراه باشید.
این تریلر که روی شخصیت لونا تمرکز دارد، دوران کودکی و معصومیت وی، رابطه‌ی مرموز او با نوکتیس، شخصیت اصلی بازی و قسمت‌های دیگری از سفر او در بازی Final Fantasy XV را در قالب یک ویدیو سینمایی و احساسی به شما نشان می‌دهد. بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم و شما را دعوت به تماشای این تریلر بسیار زیبا می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

علاوه بر این ویدیو، اسکوئر انیکس همچنین چند تصویر جدید و با کیفیت را هم از بازی مورد انتظار Final Fantasy XV منتشر کرده است. جدا از نوکتیس و لونا، این تصاویر قابلیت ماهی‌گیری در بازی و سوار شدن بر روی موجود دوست‌داشتنی و محبوب چوبوکو را نشان می‌دهد. در ادامه این تصاویر را هم مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید. پیش از تماشای این تصاویر، باید اعلام کنیم که کیفیت آن‌ها صد در صد واقعی هستند و بازیکنان در بازی نهایی هم چنین محصول با کیفیت و براقی را تحویل خواهند گرفت:بازی Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه دمو این بازی هم‌اکنون برای کسانی که بازی Final Fantasy Type-0 HD را خریداری کردند به‌صورت رایگان در دسترس است. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده