نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

تماشا کنید: مجموعه Kingdom Hearts HD II.8 Final Chapter Prologue معرفی شد

یکی از سورپرایزهای سونی در کنفرانس نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵، معرفی مجموعه Kingdom Hearts HD II.8 Final Chapter Prologue بود. در ادامه با زومجی، نخستین ویدیو و اطلاعاتی از محتویات این مجموعه همراه باشید.
بازی Kingdom Hearts HD II.8 Final Chapter Prologue شامل نسخه بازسازی شده سه بازی Kingdom Hearts: Dream Drop Distance HD, Kingdom Hearts X: Back Cover و Kingdom Hearts: Birth By Sleep خواهد بود. سه بازی ذکرشده، سه قسمت فرعی مجموعه محبوب Kingdom Hearts به حساب می‌آیند که اوایل سال ۲۰۱۶، به صورت انحصاری به کنسول پلی‌استیشن 4 خواهند آمد. علاقه‌مندانی که بی‌صبرانه منتظر قسمت جدید مجموعه Kingdom Hearts هستند، تا انتشار این بازی که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، می‌توانند با نسخه بازسازی شده سه قسمت فرعی این مجموعه با نام Kingdom Hearts HD II.8 Final Chapter Prologue خود را سرگرم کنند. در ادامه تریلر رونمایی از این بازی را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

مجموعه Kingdom Hearts HD II.8 Final Chapter Prologue اوایل سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده