نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Dark Souls 3 در نمایشگاه TGS 2015

در جریان نمایشگاه بازی‌ توکیو ۲۰۱۵ که پر از ویدیوهای جدید و اخبار هیجان‌انگیز بود، تریلر جدیدی هم از بازی مورد انتظار Dark Souls 3 منتشر شد که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.
مانند همیشه، تمرکز اصلی این ویدیو که حدود یک دقیقه است، روی گیم‌پلی بی‌رحم بازی، دشمنان سرسخت و اتمسفر بی‌نظیر مجموعه بازی‌های Dark Souls است. بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم و شما را دعوت به تماشای ویدیو جدید بازی دارک سولز ۳ در نمایشگاه TGS 2015 می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

بازی Dark Souls 3 اوایل سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. پیش از این مشخص شده بود این بازی در تاریخ پنجم فروردین سال ۱۳۹۵ در کشور ژاپن برای کنسول‌های ذکرشده عرضه خواهد شد. علاوه بر این،استودیو فرام سافت‌ور همچنین اعلام کرده از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ اکتبر (بیست و چهار الی بیست و ششم مهر)، نسخه‌ای از بازی را برای آزمایش خصوصیات آنلاین آن در کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد کرد. از تاریخ ۴ اکتبر (دوازدهم مهر)، بازیکنان می‌توانند برای شرکت در این آزمایش، از طریق وب‌سایت رسمی بازی Dark Souls ثبت‌نام کنند. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده