// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

اینفوگرافیک هواوی P40 Pro؛ گوشی قدرتمند برای تجربه بازی‌ها

حضور پردازنده قدرتمند کرین ۹۹۰ در پی ۴۰ پرو، پرچم‌دار جدید هواوی را به محصولی قدرتمند برای تجربه بازی‌های تبدیل کرده است. با زومجی همراه باشید تا مروری بر ویژگی‌های P40 پرو داشته باشیم.

ظهور پردازنده‌های قدرتمند در صنعت تلفن‌های هوشمند باعث شد تا صنعت بازی‌های موبایل با سرعت بالایی روند روبه‌رشدی را پشت سر بگذارد و این‌روزها شاهد عرضه طیف متنوعی از بازی‌ها هستیم. هواوی نیز با پردازنده‌های کرین به‌ویژه از کرین ۹۷۰ عملکردی چشم‌گیر را در اجرای روان بازی‌ها بدون گرم‌شدن قابل‌توجه بدنه گوشی داده است. یکی از جدیدترین پرچمداران هواوی پی ۴۰ پرو است که با پردازنده‌های‌سیلیکون ۹۹۰ کرین نسخه 5G‌ روانه بازار شده است.

پیش از این در بررسی پی 40 پرو از توانایی تراشه گرافیکی Mali-G76 MP16 موجود در کرین ۹۹۰ در اجرای بسیار روان بازی‌های گفته‌ بودیم. به‌ویژه در بازی‌هایی از جمله لایف افتر، تراشه گرافیکی عملکردی پایدار را به نمایش گذاشت که کاملا راضی کننده بود. اما پی ۴۰ پرو تمرکز ویژه‌ای نیز روی بحث دوربین دارد و می‌توانیم پی ۴۰ پرو را یک گوشی دوربین محور معرفی کنیم. عملکرد دوربین چهارگانه پی ۴۰ پرو چه در ثبت تصاویر در محیط تاریک و روشن و چه در زمینه فیلم‌برداری به‌صورت 4K نمره بالایی را دریافت می‌کند.

پی ۴۰ پرو مجهز به یک دوربین فوق‌عریض ۴۰ مگاپیکسلی درکنار دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسل و درنهایت یک دوربین تشخیص عمق تصویر TOF 3D شده است. پیش از این در اخبار از سرمایه‌گذاری هواوی در شرکت Fuene Technology گفته‌ بودیم. به‌لطف صفحه گرافن موجود در پی ۴۰ پرو، سیستم خنک‌کننده SuperCool در زمان اجرای طولانی مدت بازی‌ها، عملکردی چشم‌گیری را در خنک نگه‌داشتن گوشی به نمایش می‌گذارد.

در اینفوگرافیک زومجی می‌توانید در یک نگاه از تمام ویژگی‌های فنی گوشی هواوی P40 Pro مطلع شوید، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید:

اینفوگرافیک هواوی پی ۴۰ پرو / Huawei P40 Pro infographic


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده