// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

سرویس PlayStation Vue در سراسر آمریکا و با هزینه پایین‌ تر در دسترس قرار گرفت

سرویس استریم برنامه‌های تلویزیونی  PlayStation Vue که مدتی پیش به صورت آزمایشی در تعدادی از شهرهای بزرگ آمریکا ارائه شده بود، هم‌اکنون در تمامی ایالت‌های این کشور و با هزینه پایین در دسترس است. با زومجی همراه باشید.

سرویس پلی‌استیشن ویو برای اولین بار در ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ معرفی شد. این سرویس امکان مشاهده شبکه‌های مختلف تلویزیونی را از طریق فضای ابری فراهم می‌کند. در ابتدای امر سونی شهرهای نیویورک، لوس آنجلس، شیکاگو، فیلادلفیا، دالاس، سان فرانسیسکو و میامی را تحت پوشش خود قرار داده بود. اما بر طبق خبر منتشر شده در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن در ایالات متحده آمریکا، شهروندان تمامی شهرها و ایالت‌های این کشور قادر به استفاده از این سرویس هستند.

کمپانی سونی برای ۲۰۳ بازار جدیدی که این سرویس در آن‌ها ارائه می‌شود طرح‌های مختلفی با نام Slim ارائه خواهد داد. علاقه‌مندان می‌توانند یک هفته به صورت رایگان سرویس PlayStation Vue  را تجربه کنند و در صورت رضایت به خرید طرح‌های مختلف این سرویس اقدام بورزند. طرح‌های مختلف Slim سرویس PlayStation Vue به شرح زیر است:

  • Access Slim: پنجاه و پنج شبکه شامل شبکه‌های کابلی، فیلم و ورزشی. هر ماه ۲۹/۹۹ دلار
  • Core Slim: هفتاد شبکه شامل تمامی شبکه‌های طرح Access Slim به همراه شبکه‌‌های محلی و منطقه‌ای ورزشی. هر ماه ۳۴/۹۹ دلار
  • Elite Slim: صد شبکه به همراه تمامی شبکه‌های Core Slim به علاوه تعدادی از شبکه‌های برتر فیلم و سرگرمی. هر ماه ۴۴/۹۹ دلار

طرح‌های Slim تنها در بازارهایی که جدیدا به این سرویس اضافه شده است، ارائه خواهند شد و از نظر شبکه‌های پشتیبانی شده، تفاوتی با طرح‌های عادی سرویس PlayStation Vue ندارند. شبکه‌های فاکس، ای‌بی‌سی و ان‌بی‌سی علاوه بر پخش برنامه‌های عادی خود در سرویس PlayStation Vue، محتوای VOD (قابلیتی که امکان جستجو و مشاهده برنامه‌های پخش شده یک شبکه در هر زمان و مکان را فراهم می‌کند) نیز ارائه می‌کنند و این‌گونه محتوا پس از گذشت ۲۴ ساعت از پخش به این سرویس اضافه خواهند شد. شبکه سی‌بی‌اس و محتوای VOD این شبکه نیز به زودی به سرویس PlayStation Vue  اضافه خواهد شد. سرویس PlayStation Vue از شبکه‌های محلی نیز پشتیبانی کرده و براساس ایالت یا شهر اقدام به اضافه کردن این شبکه‌ها می‌کند. از ویژگی‌های منحصربفرد سرویس PlayStation Vue می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Cloud DVR (ضبط محتوا بر روی فضای ابری): با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند صدها برنامه تلویزیونی و هزاران ساعت محتوا را بر روی فضای ابری ذخیره کنند.
  • Simultaneous Streaming (استریم همزمان): کاربران سرویس PlayStation Vue می‌توانند از یک حساب کاربری بر روی دستگاه‌های مختلف استفاده کنند.
  • Powerful Interface (رابط کاربری غنی): در این رابط کاربری محتواهای زنده و VOD در هم می‌آمیزند و برنامه‌های تلویزیونی برتر در مرکز و جلوتر از دیگر منوها قرار می‌گیرند. همچنین ابزارهای معرفی و جستجوی نوآورانه نیز اضافه شده است. علاوه بر این پس از گذشت سه روز از اولین پخش زنده جدیدترین اپیزود بسیاری از برنامه‌های محبوب تلویزیونی، قادر به مشاهده آن‌ها در این سرویس خواهید بود.

playstation-vue-screenshot-04_1920

کاربران سرویس PlayStation Vue با استفاده از اطلاعات کاربری PlayStation Network قادر به مشاهده برنامه‌های تلویزیونی از طریق بیش از ۶۰ اپلیکیشن و وب‌سایت‌ شبکه‌های مختلف هستند. این سرویس از پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، آمازون فایر تی‌وی، فایر تی‌وی استیک، ای‌پد، آیفون، گوگل کروم‌کست پشتیبانی می‌کند.

منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده