نویسنده: نيما ارضی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

مایکروسافت سیاست‌ های اشتباه کینکت را در قبال هولولنز تکرار نمی‌ کند

الکس کیپمن، سازنده هولولنز علت تاخیر مایکروسافت در عرضه این هدست واقعیت مجازی را جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته مخصوصا در قبال سنسور حرکتی کینکت بیان کرد. با ما در زومجی همراه باشید.

الکس کیپمن در سخنرانی خود در کنفرانس TED در ونکوور، به این مطلب اشاره کرد که هدست هولولنز برای عرضه آماده است اما مایکروسافت تصمیم دارد پیش از آن، برای این محصول شرایط مناسبی محیا کند.

مایکروسافت برای جلوگیری از اشتباهی که در گذشته در مورد کینکت انجام داده بود دست به چنین اقدامی زده است. برخلاف فروش ۱۰ میلیون دستگاه در ۲ ماه ابتدایی عرضه، فروش این کنترلر حرکتی مدتی بعد کاهش پیدا کرد و دلیل اصلی آن هم نبود محتوای نرم‌افزاری و عدم پشتیبانی سایر شرکت‌ها برای پشتیبانی از این دستگاه بود.

کیپمن در ادامه بیان کرد که مایکروسافت به این وسیله تلاش می کند تا از اتفاقی که برای کینکت رخ داد، جلوگیری کند و به سازندگان نرم‌افزار‌ها این امکان را بدهد تا محتویاتی برای این هدست واقعیت افزوده هولولنز آماده کنند.

او اشاره کرد که هدست هولولنز زمانی عرضه خواهد شد که جهان آمادگی‌اش را داشته باشد و این روز می‌تواند خیلی نزدیک یا خیلی دور باشد.

نظر شما در رابطه با دلیل تاخیر عرضه هولولنز چیست؟

منبع:Destrucoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده