نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

شایعه: تاریخ احتمالی عرضه پلی‌استیشن VR مشخص شد

به نظر می‌رسد که زمان عرضه‌ی هدست پلی‌استیشن VR مشخص شده و احتمالاً حدود دو ماه دیگر می‌توانیم آن را در بازار ببینیم. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

جمع هدست‌های واقعیت مجازی آرام‌آرام در حال بزرگ‌تر شدن است. نسخه‌ی نهایی آکیولس ریفت نزدیک به یک ماه دیگر به محصولاتی مانند Gear VR سامسونگ و Cardboard گوگل خواهد پیوست و HTC Vive هم قرار است از میانه‌های فروردین ۹۵ به دست مشتریان‌اش برسد. در این میان، سونی هنوز زمان عرضه‌ی هدست پلی‌استیشن VR را علنی نکرده است؛ ولی اخیراً یک مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی واقعیت مجازی، تاریخی را اعلام کرده که به نظر می‌رسد به این محصول ارتباط داشته باشد.

playstation vr release date by Vrse تصویر روبه‌رو از وب‌سایت Vrse که در زمینه‌ی «تجربیات مبتنی بر واقعیت مجازی» فعالیت می‌کند، تهیه شده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این تصویر فهرستی از پلتفرم‌های مورد پشتیبانی Vrse را به نمایش گذاشته که در جلوی نام پلی‌استیشن VR عبارت «آوریل ۲۰۱۶» نوشته شده است. البته مشخص نیست که دست‌اندرکاران Vrse این تاریخ را بر چه مبنایی به دست آورده و اعلام کرده‌اند؛ ولی با توجه به زمان‌هایی که در جلوی نام سایر محصولات نوشته شده، این تاریخ چندان ساختگی و نامربوط به نظر نمی‌آید. البته از آنجا که تا امروز شایعات ضد و نقیضی پیرامون پلی‌استیشن VR وجود داشته، نمی‌توانیم این موضوع را خیلی هم جدی بگیریم؛ به‌ویژه که منطقی‌تر به نظر می‌رسد که سونی آغاز عرضه‌ی این محصول را برای بعد از نمایشگاه E3 امسال برنامه‌ریزی کرده باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سونی چه زمانی را برای آغاز فروش هدست واقعیت مجازی‌اش در نظر گرفته است؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده