نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۰

قیمت هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR به احتمال زیاد ۳۰۰ دلار خواهد بود

در چند وقت اخیر شایعات مختلفی در مورد قیمت هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR منتشر شده است که ارقامی مثل ۸۰۰ تا ۴۰۰ دلار را برای آن اعلام کرده‌اند. ولی حال یک منبع نسبتا موثق اعلام کرده که قیمت این هدست ۳۰۰ دلار خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش فروشگاه آمازون به مدت چند ساعت هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR را برای پیش‌فروش قرار داد که قیمت آن ۸۰۰ دلار ثبت شده بود و البته این قیمت بلافاصله توسط سونی تکذیب شد. پس از آن هم مایکل پچر، تحلیل‌گر مشهور دنیای بازی‌های ویدیویی، اعلام کرد که قیمت این هدست بیش از ۳۰۰ دلار و به احتمال زیاد ۴۰۰ دلار خواهد بود. با این حال اخیرا یکی از نمایندگان سونی به شکلی غیر‌رسمی توضیحات جدیدی در مورد قیمت این هدست واقعیت مجازی ارائه کرده است.

بر اساس توضیحات این نماینده، پلی‌استیشن VR در دو نسخه عرضه خواهد شد که به ترتیب ۳۰۰ و ۴۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. البته هدست‌های عرضه شد در این دو نسخه هیچ تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت و تنها دلیل اختلاف ۱۰۰ دلار وجود یا عدم وجود کنترلر پلی‌استیشن Move و دوربین پلی‌استیشن 4 است.

البته باید توجه داشت که هنوز سونی هیچ یک از این موارد را تایید یا تکذیب نکرده و اطلاعات دریافتی از طریق یک نماینده ناشناس سونی است که آن‌ها را در سایت رِدیت منتشر کرده است. به هر حال آکیولس ریفت که یکی دیگر از هدست‌های واقعیت مجازی است قیمتی معادل ۶۰۰ دلار خواهد داشت که در صورت تایید قیمت ۳۰۰ دلاری پلی‌استیشن VR، هدست سونی شانس خوبی در رقابت با این محصول خواهد داشت. البته باید در نظر گرفت که آکیولس به گفته سازنده آن به مراتب قدرت‌مندتر از هدست سونی است.

نظر شما در مورد قیمت اعلام شده و عرضه پلی‌استیشن VR در دو نسخه چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده