نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

خرید هدیه برای علاقمندان به تکنولوژی - ایرانیکارت

برای خرید مطمئن یک گیفت کارت، سایت ایرانیکارت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. کامل‌ترین مرجع خرید گیفت‌ کارت که محصولات متنوعی را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

اگر می‌خواهید برای یکی از دوستان خود که علاقه زیادی به گیم و بازی دارد، هدیه‌ای بخرید، گیفت کارت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. از طریق کامل‌ترین مرجع خرید گیفت کارت می‌توانید گیفت کارت بازی‌های مختلف را خریداری کنید. از آنجایی که کاربران ایرانی به دلیل اعمال تحریم‌ها نمی‌توانند به آسانی افتتاح حساب بانکی بین‌المللی داشته باشند، استفاده از گیفت کارت می‌تواند انتخاب مناسبی برای آن‌ها باشد. بعد از خرید گیفت کارت شما می‌توانید به آسانی و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی و بانکی، بازی مورد علاقه خود را بخرید یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن را انجام دهید. در ادامه می‌توانید با انواع گیفت کارت به عنوان یک هدیه مناسب آشنا شوید.

آشنایی با گیفت کارت به عنوان بهترین هدیه برای دوستداران فناوری

با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی، هدیه دادن نیز شکل جدیدی به خود گرفته و بسیاری از افراد برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان خود از گیفت کارت‌ها استفاده می‌کنند. در سال‌های اخیر، تنوع زیادی در بازار گیم و سرگرمی‌های اینترنتی ایجاد شده است. بنابراین با استفاده از گیفت کارت‌ها می‌توانید بازی‌های مختلف را خریداری کرده و پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن‌ها را انجام دهید.

گیفت کارت (Gift card) به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی ارائه می‌شود و در فرم دیجیتالی تنها با وارد کردن کد آن می‌توانید خرید خود را انجام دهید. با استفاده از این کارت‌ها حساب شما، به اندازه اعتبار گیفت کارت شارژ شده و می‌توانید متناسب با آن بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید. گیفت کارت‌های مختلفی برای مقاصد متفاوت مثل خرید از سایت‌های خارجی (گیفت کارت آمازون، اپن باکس و..)، دسترسی به دنیای موسیقی (با استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای و اپل موزیک) و فیلم (گیفت کارت نتفلیکس) وجود دارد. بنابراین با خرید انواع گیفت کارت می‌توانید به دنیایی از فیلم، موسیقی، بازی و سایر برنامه‌ها دسترسی داشته باشید.

انواع گیفت کارت کدام است؟

با دانستن کاربرد هر کدام از گیفت‌کارت‌های موجود در بازار، بهتر می‌توانید در مورد خرید کارت هدیه مورد نظر خود تصمیم‌گیری کنید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر یک از این گیفت کارت‌ها برای استفاده در فروشگاه مخصوص خود مناسب هستند. مثلا شما با خرید گیفت کارت نتفلیکس نمی‌توانید اشتراک اسپاتیفای را خریداری کنید. پس اگر می‌خواهید گیفت کارت را به فردی هدیه دهید، حتما به زمینه‌های مورد علاقه او توجه کنید.

گیفت کارت آیتونز

افراد زیادی در کشور ما هستند که از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنند و برای دسترسی و استفاده از برخی برنامه‌های آن باید هزینه پرداخت کنند. یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های پرداخت برای خرید اپلیکیشن و برنامه‌های اپل، گیفت کارت آیتونز است. بنابراین اگر می‌خواهید به فردی که دارای یکی محصولات اپل است هدیه دهید، گیفت کارت آیتونز گزینه مناسبی می‌باشد.

نمایی از گیفت‌کارت‌های آمازون و گوگل پلی

گیفت کارت استیم

اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید، حتما با استیم آشنایی دارید. استیم دنیایی از بازی‌ها را پیش روی شما گذاشته که از جذابیت و هیجان فوق‌العاده‌ای برخوردارند. برای دسترسی به بازی‌های آن لازم است هزینه جزئی را پرداخت کنید که با استفاده از گیفت کارت استیم این کار به سادگی انجام می‌شود. همچنین برای پرداخت‌های درون بازی نیز می‌توانید از این گیفت کارت استفاده نمایید. برای این کار تنها کافی است کد گیفت کارت را وارد کرده و روی پرداخت کلیک کنید. در صورتی که قصد دارید به یک گیمر یا فرد علاقه‌مند به بازی هدیه دهید، این کارت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

گیفت کارت گوگل پلی

گوگل پلی، یکی از سرویس‌های محبوب کاربران در سطح جهان است که برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. برای استفاده از برخی برنامه‌های کاربردی آن لازم است هزینه‌ای پرداخت کنید. بنابراین شما  در صورتی که قصد استفاده از این سرویس و خرید برنامه‌های آن را دارید، می‌توانید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن یکی دیگر از کارت هدیه‌های مناسب برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی است. با خرید و وارد کردن کد آن، می‌توانید به تعداد زیادی از بازی‌های آنلاین دسترسی پیدا کنید. در دوره‌های مختلف تخفیف‌های زیادی بر روی بازی‌های این سرویس ارائه می‌شود. بنابراین خرید گیفت کارت بازی می‌توانید به راحتی هزینه هر یک بازی‌های مورد علاقه خود را پرداخت کنید.

گیفت کارت ایکس باکس

یکی دیگر از گیفت کارت‌هایی که به گیمرها و علاقه‌مندان بازی پیشنهاد می‌شود، ایکس باکس است. با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس نیز می‌توانید به بازی‌های جذاب و هیجان انگیز مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. این کارت هدیه نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به دوستان گیمرتان باشد. بنابراین اگر می‌خواهید یک گیمر را خوشحال و هیجان زده کنید، این گیفت کارت بهترین انتخاب است.  

گیفت کارت اسپاتیفای

اسپاتیفای دنیایی از موزیک‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. با خرید اشتراک آن می‌توانید بدون پخش هیچ گونه تبلیغ و با کیفیت عالی، موزیک مورد علاقه خود را گوش دهید. بنابراین با خرید گیفت کارت اسپاتیفای، اشتراک این پلتفرم را خریداری کرده و به میلیون‌ها موسیقی، موزیک و پادکست دسترسی داشته باشید. گیفت کارت اسپاتیفای را از مراکز معتبر خریداری کنید، چرا که در صورت مراجعه به سایت ناشناس ممکن است گیفت کارت تقلبی به شما فروخته شود.

در زمان خرید گیفت کارت به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید گیفت کارت مانند هر وسیله و ابزاری، رعایت برخی از نکات ضروری است. به این صورت می‌توانید خرید موفقیت آمیز و رضایت بخشی داشته باشید. موقع خرید گیفت به نکات زیر توجه کنید:

  • کاربرد گیفت کارت: در نظر داشته باشید که از گیفت کارت مورد نظر، فقط در پلتفرم مخصوص آن استفاده کنید (یعنی از گیفت کارت آمازون، فقط برای خرید از آمازون استفاده شود).
  • مبلغ کارت هدیه: گیفت کارت‌ها دارای اعتبار مختلفی بوده و در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. پس در زمان خرید آن‌ها به نیاز خود و میزان اعتبار آن‌ها توجه کنید.
  • ریجن: به‌طور معمول هر Gift card دارای یک ریجن مخصوص است که قابلیت استفاده در منطقه مورد نظر را دارد. بنابراین اگر از گیفت کارت با ریجن امریکا استفاده می‌کنید، آی پی خود را به امریکا تغییر دهید.
  • اصالت کارت: در زمان خرید گیفت کارت به اصل بودن آن توجه کنید.
  • خرید از سایت‌های معتبر: با خرید گیفت کارت از یک سایت معتبر مثل ایرانیکارت می‌توانید از اصالت و امنیت آن مطمئن باشید.

جمع بندی

خرید گیفت کارت می‌تواند به عنوان بهترین هدیه برای علاقمندان به تکنولوژی در نظر گرفته شود. با استفاده از کارت‌های هدیه می‌توانید به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین با کد مخصوص هر گیفت کارت می‌توانید پلتفرم مورد نظر خود را شارژ کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. برای خرید مطمئن یک گیفت کارت، سایت ایرانیکارت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده