نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

فوتبال با طعم تکنولوژی: MSI FUNTORO تجربه متفاوت جام جهانی 2022 

قریب به یک هفته است که تورنومنت جام جهانی فوتبال 2022 با سرمایه‌گذاری عظیم قطری‌ها در این کشور آغاز شده است.

بخشی از این سرمایه‌گذاری‌ها روی بهره‌گیری از فناوری‌های هوشمند و پیش‌گام شرکت MSI در این رویداد است که در حال حاضر و در ورزشگاه الثومامه شاهد آن هستیم.

MSI FUNTORO که در سال 2018، برنده جایزه نمایشگاه کامپیوتکس (یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری و کامپیوتر در جهان) بوده است و برای اولین‌بار در ورزشگاه منتخب سوپرجام UEFA در سال 2019 بهره‌برداری شده است، حالا در جام جهانی و برای خلق تجربه‌ای متفاوت برای طرفداران فوتبال در ورزشگاه الثومامه قطر مورد استفاده قرار گرفته است. MSI FUNTORO با استفاده از یک سرور مرکزی و رایانش ابری، امکان مشاهده لایو استریم بازی‌ها برای تک تک تماشاچیان حاضر در ورزشگاه، تماشای مجدد لحظات حساس بازی، سفارش میان‌وعده، خرید، امتیازدهی به بازیکنان، مشارکت در رویدادها و تبلیغات تعاملی و ...را فراهم کرده است. تجربه‌ای که تاکنون دور از دسترس به نظر می‌رسید.

راهکار FUNTORO به‌عنوان یک مدل تجاری هوشمند برای بهره‌گیری در ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، تاکنون بازخوردهای مثبتی از سوی کاربران خود داشته است و موجب بهبود تعامل میان طرفداران تیم‌های ورزشی، بهبود تصویر برند برای شرکای تجاری و ایجاد منابع‌ درآمدی جدید ازطریق تبلیغات و فرصت‌های حمایت مالی با کم‌ترین نیاز به منابع انسانی و پرسنل می‌گردد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده