نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

خرید FIFA 22 با ارسال فوری و رایگان از هزارتو

خب دیگه از امروز جدا از نسخه‌های دیجیتال فیفا ۲۲ می‌توانید برای تهیه این بازی به صورت فیزیکی و دیسک از طریق لینک خرید FIFA 22 اقدام کنید. اما قبل از اینکه سراغ خرید بازی برید لازم است که اطلاعات این فیفای جدید را بدانید.

فیفا ۲۲ یکی از واقعی ترین و میشه گفت که طبیعی ترین فیفا از نظر ساختار گرافیکی و ترکیب چینی بازیکنان به حساب میاد. تیم سازنده بازی سعی کرده تا این نسخه بازی رو نسبت به سال گذشته با نسل نهم سازگارتر بکنه!

خرید فیفا 22 : جبران تجربه نچندان جذاب فیفا 21

این بازی از سیستم جدیدی به اسم Hypermotion استفاده می‌کند که حرکت بدن بازیکنان رو به طبیعی ترین شکل ممکن در آورده. برای این کار بازیکنان معروف و بزرگی رو به استادیوم خودشون بردن تا حرکات بدنی آن‌ها رو با تکنولوژی جدیدی در سطح زمین بررسی کنن و همون رو توی بازی پیاده کردن.

این باعث شده که هر بازیکن حتی برای استپ کردن توپ نیز چندین فیزیک خاص رو داشته باشه البته که این فیزیک برای استپ نیست و توی تک تک لحظات بازی استفاده شده. گرافیک محیط بازی، تماشاچی‌ها، استادیوم و غیره به بهترین شکل ممکن در اومده و حس و حال واقعی این بازی رو کاملا به شما منتقل می‌کند.

خرید FIFA 22

 

تیم‌ها و لباس‌ها هم که مثل همیشه لایسنس شده هستن و می‌تونید از این نظر هم بازی رو برتر از pes  بدونید. البته اینکه تمومی این نکات بر روی نسخه نسل نهمی بازی یعنی بازی FIFA 22 برای PS5 هست دلیل بر این نیست که نسخه‌های نسل هشتمی پیشرفتی نداشتند. نکاتی که بر روی هر دو نسخه هست و شما رو به تجربه جدیدتری از فیفا وادار می‌کند.

ساختار هوش مصنوعی بازی در مورد دفاع کردن دروازبان و حمله‌های هوشمندانه است. تیم سازنده بازی سعی کرده که در نسخه جدید بازی تجربه بهتر و جذاب‌تری رو از این نظر برای شما بسازه. باگ‌هایی که بازی از نظر دفاع داره رو برطرف کنن که شما درگیر باگ‌های گرافیکی نشید و بتونید بازی بهتری رو تجربه کنید.

همچنین هوش مصنوعی بازی برای دفاع خطی دفاع سازگارتر با ترکیب شما و همچنین تقسیم بازی کنان به شکل درست در خط دفاعی نیز از پیشرفت‌های این بازی به شمار می‌رود. جدا از همه اینها خط حمله شما نیز بیشتر تشنه گلزنی شده و بهتر در خط حمله عمل می‌کنند.

با هزارتو اولین باشید!

در مجموع می‌توان گفت که این بازی یکی از فیفاهای ساختار شکن خواهد بود و بعد از تجربه نه چندان خوب بازی فیفا ۲۱ میخواد که شما رو راضی نگه داره.

پس برای خرید نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس فیفا 22 و خرید بازی FIFA 22 برای PS4 که از همین الان توی فروشگاه هزارتو موجود هستند، با ارسال فوری و رایگان و امکان پرداخت در محل برای ساکنین تهران ، فقط کافیه که روی لینک‌های مربوطه داخل مطلب کلیک کنید. ممنون که همراهمون بودید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع هزارتو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده