نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خرید هندزفری بلوتوث با قیمت زیر یک میلیون از فروشگاه جانبی

با گره‌خوردگی‌های هندزفری خود برای همیشه خداحافظی کنید! هندزفری‌های بلوتوثی با طراحی منحصربه‌فرد و کاربردی، انتخابی بی‌نظیر برای خرید هدست‌ و انتخاب هدیه برای دوستان و آشنایان هستند.

هندزفری بلوتوثی انواع مختلفی دارد که می‌توانید باتوجه‌به بودجه و سلیقه خود هندزفری بلوتوثی مورد نظرتان را خریداری کنید. همیشه پرداخت پول بیشتر دلیل محکمی بر کیفیت بالای کالای خریداری شده نیست.

 با کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی بازار را خریداری کنید. برای آشنایی با بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون تومن در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله شما را با 5 تا از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی ارزان‌قیمت و باکیفیت بازار آشنا خواهیم کرد.

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo True Wireless، ظاهر زیبا و کیفیت بالا

هندزفری بلوتوثی لنوو یکی از بهترین هندزفری‌ بلوتوث زیر یک میلیون تومن است که نیاز شما را برای داشتن یک هندزفری بی‌سیم باکیفیت کاملا برطرف می‌کند. شرکت لنوو با تولید پیشرفته لوازم جانبی توانسته به یک رقیب بزرگ برای شرکت‌های شناخته شده سامسونگ و اپل تبدیل شود. هندزفری بی سیم این شرکت با ظاهر زیبا و کارایی فوق‌العاده انتخابی مناسب برای استفاده روزانه از هندزفری بی‌سیم است.

هندزفری بلوتوث لنوو با داشتن نسخه بلوتوث 5 این اجازه را به شما می‌دهد تا فاصله 10 متری از موبایل و دستگاه عامل خود باکیفیت بالا و بدون وقفه به موسیقی دلخواه‌تان گوش کنید و به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید. در این هندزفری نوع اتصال گوشی‌ها به‌صورت جداگانه است. درواقع هر دو هندزفری با ایجاد یک کانال بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شوند و این باعث می‌شود اتصال بهتری بین هندزفری و گوشی ایجاد شود و باتری هندزفری‌ها به یک اندازه استفاده شوند.

هندزفری بلوتوث هایلو، انتخابی بی‌نظیر برای ورزشکاران

هندزفری بلوتوث هایلو با وزن سبک و کیفیت بالا درکنار هندزفری و ایرپادهای شناخته شده‌ای همچون ایرپاد آیفون و هندزفری بی سیم سامسونگ، انتخابی بی‌نظیر برای استفاده روزانه ورزشکاران از موبایل و هندزفری است. نسخه بلوتوث 4/5 این دستگاه یک امتیاز ویژه برای آن به حساب می‌آید، چرا که میزان مصرف انرژی را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد و سرعت اتصال و ثبات ارتباط بین هدست هوشمند و تلفن همراه را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

گوشی کوچک این دستگاه نگرانی ورزشکاران را از خارج شدن ناگهانی هندزفری هنگام ورزش کردن یا دویدن برطرف کرده است. این گوشی کاملا درون گوش قرار گرفته و مانع از ایجاد مزاحمت برای ورزشکاران در حین کار و ورزش می‌شود. خاصیت ضد آب و ضد گردوغبار بودن هندزفری بلوتوث هایلو باتوجه به قیمت مناسب آن، این هندزفری را در رده پرفروش‌های بازار دیجیتال قرار داده است.

هندزفری بلوتوثی هایلو، ورزشگاه در حال گذاشت ایرفون

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Mi Earphones 2، هندزفری هوشمند شیائومی

با جست و جو در بازار برای پیدا کردن بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون تومن، بی گمان نام هندزفرهای بلوتوثی شیائومی بارها به گوشتان خورده است. شیائومی با تولید پیشرفته گوشی‌ همراه و لوازم‌های جانبی کاربردی و به روز به یکی از پرچمداران بازار دیجیتال تبدیل شده است. هندزفری بلوتوثی Xiaomi Mi Earphones 2 یکی از محصولات این برند است که با کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود رضایت اکثر مشتریان را به‌دنبال داشته است.

ویژگی کنترل لمسی هندزفری بی سیم شیائومی به شما این اجازه را می‌دهد تا تماس‌هایتان را تا فاصله 10 متری مدیریت کنید. طراحی ساده و منحصربه‌فرد این هندزفری شباهت بسیاری به نسخه آیفون دارد و این شباهت یکی از دلایل محبوبیت این هندزفری بلوتوثی است.  عمر باتری روی ایرفونها 5 ساعت است و پس از آن می‌توانید آن‌ها را در قسمت کیس شارژ قرار داده تا دوباره شارژ شوند. هر ایرفون به دو میکروفون با حساسیت بالا مجهز شده است که از تکنولوژی خاصی برای کاهش نویز صدای محیط هنگام مکالمه استفاده می‌کند و کاربر به‌راحتی می‌تواند تمام تماس‌های تلفنی‌اش را در محیط‌های شلوغ و پر سروصدا پاسخ دهد. با خارج کردن ایرفون‌ها از گوش موسیقی پخش شده به‌طور خودکار متوقف می‌شود؛ بنابراین اگر در حال گوش دادن به پادکست یا موزیک دلخواه‌تان باشید هیچ یک از قسمت‌های آن را از دست نخواهید داد.

 

هدفون بی‌سیم بلوتوث نسخه گلوبال وان مور، بی رقیب در کیفیت صدا

یکی دیگر از پیشنهاد‌ها فوق‌العاده ما به شما برای خرید بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون تومن، خرید هندزفری گلوبال وان مور است. کیفیت صدای این هندزفری یکی از شاهکارهای دنیای دیجیتال است. ایرفون‌های نیمه گوش این هندزفری کاملا ظریف و بادقت ساخته شده و در عین راحتی، گوش‌های شما را نیز در بر می‌گیرد. بنابراین هندرفری گلوبال وان مور گزینه بسیار خوبی برای ورزش و پیاده‌روی روزانه است.

مقاومت دربرابر رطوبت و گردوغبار این هندزفری را به یک رفیق همراه در سفر و لوکیشن‌های سخت تبدیل سخت کرده است. با یک بار شارژ کیس می‌توانید تا 18 ساعت از هندزفری بلوتوثی گلوبال وان مور خود استفاده کنید. 4 میکروفن داخلی تعبیه شده در این هندزفری به شما این اجازه را می‌دهد که هنگام برقراری تماس تلفنی بدون هیچگونه نویز و مزاحمتی، مکالمه خود را انجام دهید.

هندزفری بلوتوث بیسوس، هندزفری لوکس، باکیفیت و ارزان

ظاهر زیبا و لوکس هندزفری بلوتوثی بیسوس در مقایسه با قیمت مناسب آن، این هندزفری را به یک کالای لوکس ارزان‌قیمت و باکیفیت بالا تبدیل کرده است. رنگ مات کیس و طراحی ارگونومیک این دستگاه آن را از سایر هندزفری‌های بلوتوثی بازار متمایز می‌کند. هندزفری بیسوس در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و خاکستری به فروش می‌رسد و شما می‌توانید باتوجه‌به نظر و سلیقه خود رنگ موردنظرتان را خریداری کنید.

مدت زمان آماده بکار بودن هندزفری بیسیم بیسوس، 350 ساعت تخمین زده می‌شود و این یک رقم فوق‌العاده در مقایسه با هندزفری‌های موجود در بازار است. با هر بار شارژ کیس می‌توانید تا 20 ساعت از ایرپادهای خود استفاده کنید. مدیریت تماس، قابلیت پخش و تعویض موزیک، قابلیت ضد آب و ضدضربه بودن ایرفون‌ها از ویژگی‌های دیگر هندزفری بلوتوثی بیسوس است.

خرید هندزفری بلوتوثی ارزان‌قیمت به‌صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی جانبی

در این مطلب شما را با 5 مورد از بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هندزفری‌ها آشنا کردیم. برای خرید هر یک از هندزفری‌های معرفی شده، مشاهده قیمت و مقایسه آن با سایر هندزفری‌ها همین حالا می‌توانید به صفحه اصلی فروشگاه جانبی مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع ابزارهای دیجیتالی همراه شما عزیزان خواهد بود. در فروشگاه جانبی بهترین مارک، مدل‌های ارزان‌قیمت و باکیفیت هندزفری‌های بلوتوثی به فروش می‌رسند. برای خرید آنلاین با مراجعه به سایت جانبی مدل مورد نظر را از فهرست محصولات به‌سادگی انتخاب و خریداری کنید و محصول موردنظر را ظرف مدت 3 روز در منزل تحویل بگیرید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع جانبی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده