نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

خرید کیف چرم مردانه از فروشگاه آریا چرم

چرم، ابزاری شیک، دل نواز و چشم نواز است. همه مصرف‌کنندگان محصولات چرم بر این واقعیت واقفند که دوام و راحتی محصولات چرم قابل مقایسه با هیچ کالای دیگری نیست.

چرم، اگر چرم باشد، به خوبی قدردان صاحبش است. چون می‌تواند ارزش سلیقه صاحبش را به خوبی به نمایش بگذارد.

میدانیم برای ساخت بسیاری از وسایل، پوست حیواناتی مثل گاو، گوسفند، بز و گاومیش را دباغی می‌کنند و نتیجه‌ی این عمل به‌دست آمدن چرم خالص است. چرم طبیعی به خاطر زیبایی و دوام بالایی که دارد برای ساخت انواع کیف، کفش، کمربند، کیف مدارک، کیف اداری، کیف پول، دستکش و … به کار می‌رود. کیف‌های چرم یکی از ضروری ترین وسایلی است که آقایان شیک پوش به آن احتیاج دارند.

کیف چرم مردانه در عین سادگی بسیار شیک و با دوام است. این کیف برای محیط‌های رسمی مناسب است و معمولا کارمندان، اساتید دانشگاه، مهندسین، وکلا، پزشکان، معلمان، دانشجویان و ... طرفدار کیف چرم مردانه هستند زیرا این افراد هرروزه وسایل زیادی را با خود حمل می‌کنند پس بهتر است از کیف‌هایی استفاده کنند که علاوه‌بر گنجایش همه‌ی وسایل به خوبی از آن‌ها دربرابر آسیب‌های احتمالی محافظت کنند.

کیف چرم مردانه به‌دلیل مقاومت و ظرفیت بالایی که دارند به خوبی همه‌ی وسایل را در خود جای می‌دهند و با وجود محفظه‌هایی که هرکدام از آن‌ها مخصوص یک وسیله هستند وسایل همواره مرتب و قابل دسترس خواهند بود. همچنین استرسی بابت جا گذاشتن یا گم کردن وسایل نخواهید داشت زیرا هر وسیله را می‌توان سر جای مشخص قرار داد.

۶ ویژگی کیف‌های چرم

کیف‌هایی که از چرم اصلی ساخته شده‌اند ویژگی‌هایی دارند که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید و اینگونه اصل بودن یا غیر اصل بودن آن‌ها را تشخیص دهید. ما در این مطلب تعدادی از این ویژگی‌ها را برای شما یاداور می‌شویم:

  1. یکی از اصلی‌ترین روش‌های تشخیص چرم اصل بوی چرم است؛ بوی چرم اصلی شبیه به بوی بز است پس هنگام خرید کیف چرم مردانه یا زنانه به بوی آن‌ها توجه کنید.
  2. نرم و انعطاف پذیر بودن از دیگر ویژگی‌های کیف چرم اصل است. البته ممکن است بعضی از قسمت‌های کیف‌های چرمی که برای حفاظت از تبلت یا گوشی‌ها به کار میروند سخت و غیر منعطف باشند، در این صورت نمی‌توان گفت این چرم بی‌کیفیت و غیر اصلی است.
  3. دوخت و بست‌های کیف چرمی اصل باید مقاوم و با کیفیت باشد. اگر می‌خواهید بدانید یک کیف چقدر با کیفیت است باید به دوخت ها، اتصالات دسته‌ها و بست‌های آن توجه کنید. دوخت‌های کیف چرمی اصل بسیار با دقت و مرتب هستند.
  4. آستر دوخته شده داخل کیف چرمی باید زیبا، مقاوم، بدون پارگی یا گره خوردگی و بسیار محکم باشد. یکی از معیارهای انتخاب کیف چرمی اصل آستر و دوخت‌های داخلی آن است. آستر باید با کیفیت و مرتب باشد زیرا در زیبایی و طول عمر کیف بسیار تأثیرگذار است.
  5. طول بخیه‌ها در تمامی قسمت‌های کیف باید هم اندازه و با دقت زده شده باشند و کیفیت دوخت کیف نیز مهم است.
  6. ضخامت کیف چرمی نیز بسیار مهم است، اگر کیف مورد نظر از چرم خالص حیوانات ساخته شده باشد باید ضخامت کافی داشته باشد و تمام لایه‌های پوست در آن به کار رفته باشد، قسمت زیری آن نرم و اسفنجی است و سطح رویی آن دانه دانه و براق است، همچنین چرم خالص ضد آب نیز است.

جا کارتی چرم به رنگ قهوه ای کمرنگ

کیف پول چرم

کیف پول چرم به‌خصوص برای مردان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا مردان می‌توانند مدارک خود را حمل کنند و همیشه به‌صورت مرتب آن‌ها را به همراه داشته باشند. کیف پول چرمی که برای حمل مدارک استفاده می‌شود، دارای انواع مختلفی است. بنابراین هنگامی که قصد خرید کیف پول چرمی را دارید، به کاربرد و میزان فضای آن بسیار توجه کنید.

ویژگی کیف پول چرم زنانه و مردانه

 

یکی از متنوع‌ترین محصولاتی که به‌دست بشر ساخته شده است کیف پول‌ها هستند که مطابق با سلیقه‌ی همه‌ی افراد در همه مدل‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌ها ساخته می‌شود. یکی از محبوب‌ترین نمونه ها کیف پول چرم است که بسیار زیبا و با دوام است و مناسب برای خانم‌ها و آقایانی است که دوست دارند همواره از بهترین محصولات استفاده کنند.

حال بهتر است به ویژگی‌های کیف پول چرم بپردازیم:

با وجود جنس‌های تقلبی و مشابه اصلی در بازار اینکه شما کیف پول چرم صد در صد طبیعی خریداری کنید بسیار مهم است. معمولا برای کیف پول چرم از چرم بز یا گاو استفاده می‌کنند  که دارای رنگ، بافت و ضخامت منحصر‌به‌فرد هستند و برای تولید کیف و کفش مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیف پول‌های تولید شده از چرم بز بسیار با دوام و زیبا هستند.

برای انتخاب کیف پول چرم باید دید کدام نوع از آن‌ها بیشتر برای شما کاربرد دارد، زیرا کیف پول چرمی در انواع رنگ‌ها، اندازه‌ها هستند و در چندین نوع دو لتی، سه لتی، جیبی، کتی  تولید می‌شوند. خانم‌ها معمولا نوع دو لتی و سه لتی را بیشتر خریداری می‌کنند زیرا کاربرد بیشتری برای آن‌ها دارد.

آقایان نیز مشخص است که بیشتر از مدل کتی یا جیبی استفاده می‌کنند. دقت کنید کیف پولی که انتخاب می‌کنید زیاد برجستگی نداشته باشد زیرا با قرار دادن پول و چندین کارت ممکن است ظاهر نا خوشایندی به خود بگیرد.

کیف پول چرمی از لحاظ رنگ محدود است و معمولا در رنگ‌های تیره و قهوه ای تولید می‌شوند اما کیف‌های چرم مصنوعی در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها قابل خریداری هستند.

کیف پول چرم

جاکارتی

با وجود کارت‌های سبک بانکی و امکاناتی که دارند کمتر کسی با خود پول نقد حمل می‌کند. پس نگه‌داری از کارت‌های بانکی بسیار اهمیت دارد. جا کارتی‌ها ابزاری برای نگه‌داری از همه‌ی کارت‌های مهم به‌خصوص کارت‌های بانکی هستند.

البته جا کارتی‌ها برای حفاظت از کارت‌های دیگری همچون کارت ویزیت، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهی نامه، کارت سوخت و … نیز کاربرد دارد حتی بعضی از جا کارتی‌ها می‌توانند به‌عنوان کیف پول نیز مورد استفاده قرار گیرند.

جاکارتی ها در طرح و رنگ‌های مختلف برای همه سلیقه‌ها طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند کارت‌های متعدد را در خود جای دهند و از آن‌ها حفاظت کنند.

 

بدون وجود جا کارتی‌ها کارت‌های بانکی یا هر نوع کارت دیگری ممکن است گم شوند یا درون جیب‌تان خم شوند؛ کارت‌های بانکی اندازه‌ی کوچکی دارند و ممکن است درون کیف‌های بزرگتان گم شوند یا به‌دلیل قرار گرفتن درکنار دیگر وسایل اطلاعات درج شده روی آن‌ها پاک شود، یا برای پیدا کردن آن‌ها مجبور شوید تمام کیف تان را خالی کنید.

اما با وجود جا کارتی‌ها دیگر مشکلات این چنینی برایتان به وجود نخواهد آمد زیرا همه‌ی کارت‌ها در پوششی محافظ و کنار هم قرار می‌گیرند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید و از آن‌ها استفاده کنید. اگر شما نیز جزو کسانی هستید نمی‌خواهید به‌دنبال صدور مجدد کارت شناسایی، پایان خدمت یا کارت سوخت هزینه و زمان زیادی صرف کنید و از گم کردن آن‌ها هراس دارید بهتر است از جا کارتی استفاده کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده