نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

معلم خصوصی آنلاین در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس می‌توانید شماره تماس مستقیم اساتید و معلم‌های خصوصی آنلاین و قیمت کلاس‌های خصوصی اساتید را مشاهده کنید.

نحوه انتخاب معلم خصوصی آنلاین از سایت ایران مدرس

برای اینکه بتوانید از سایت ایران مدرس یک معلم خصوصی آنلاین برای خودتان انتخاب کنید ابتدا باید به این سایت مراجعه کنید (کلیک کنید: مشاهده معلم خصوصی آنلاین و حضوری در ایران مدرس). بعد از مراجعه به سایت ایران مدرس می‌توانید فهرست کامل اساتید را مشاهده کنید. برای تمامی مدرسین و اساتید تدریس خصوصی توضیحات کامل، شماره تماس و قیمت کلاس ها ارائه شده است. به‌عنوان مثال می‌توانید مشاهده کنید که هر استاد در کدام دانشگاه درس خوانده است و تا چه مقطعی تحصیلات دارد و همچنین اینکه در چه رشته ای تحصیل کرده است. بسیاری از مدرسین مدرک تحصیلی، رزومه کاری و سوابق تدریس خودشان را هم در ایران مدرس ارائه کرده اند. قبلا اگر می‌خواستید معلم خصوصی داشته باشید باید از روزنامه استفاده می‌کردید اما در حال حاضر به‌صورت آنلاین و خیلی راحت می‌توانید یک معلم خوب و عالی را برای خودتان انتخاب کنید. بسیاری از مدرسین که در کار خودشان جدی تر هستند، فیلم نمونه تدریس هم ارائه کرده اند. بنابراین قبل از اینکه بخواهید با استاد کلاس را هماهنگ کنید فیلم تدریس ایشان را می‌بینید و بعد با اطمینان بیشتری معلم خصوصی خودتان را انتخاب می‌کنید. برای تمام مدرسین قیمت درخواستی ایشان هم ثبت شده است و اطلاعات بسیار کامل و جامعی برای انتخاب معلم خصوصی در اختیار دارید.

در ایران مدرس شماره تماس مستقیم اساتید هم ثبت شده است و می‌توانید بدون هیچ واسطه ای با خود استاد تماس بگیرید و کلاس را با ایشان هماهنگ کنید. برای هماهنگ کردن کلاس‌های آنلاین می‌توانید از پیام‌رسان‌ها هم استفاده کنید. وقتی مستقیم با استاد حرف می‌زنید از نحوه حرف زدن ایشان و اعتمادی که به کار خودش دارد هم می‌توانید متوجه شوید که آیا بر درس مسلط هستند یا نه. درضمن، می‌توانید از مدرسین تخفیف هم بگیرید.

معلم خصوصی آنلاین و آموزش کودک

چرا سایت ایران مدرس برای انتخاب آنلاین استاد

همان‌طور که گفته شد، در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com می‌توانید کامل‌ترین فهرست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده کنید. در سایت‌های www.tutor.com و tutorme.com هم معلم‌های خصوصی حضور دارند. اساتید بسیار خوب و مجربی در ایران مدرس حضور دارند. برای هر درس و رشته ای و از هر جای تهران و ایران می‌توانید یک معلم خصوصی خوب را از این سایت انتخاب کنید. کافی است وارد صفحه اصلی این سایت شده و در بخش جست‌وجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد کنید. اگر برای یادگیری ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، زبان انگلیسی، کامپیوتر، انواع نرم‌افزار، مطلب، هنر یا هر درس و رشته دیگری قصد دارید از کلاس انلاین استفاده کنید در ایران مدرس می‌توانید یک استاد عالی را انتخاب کنید. تعداد اساتید ثبت نامی در این سایت بسیار زیاد است و از اصفهان، شیراز، مشهد، یزد، سنندج، ارومیه، تبریز، تهران، کرج و کل ایران اساتید در این سایت ثبت نام کرده‌اند و می‌توانید یک مدرس خصوصی خوب با نرخ مناسب داشته باشید. نرخ کلاس‌های انلاین بسیار مناسب است و مدرسین تدریس خصوصی تهران و کل کشور به نسبت کلاس‌های حضوری در منزل تخفیف بسیار زیادی می‌دهند. درضمن، چون در ایران مدرس واسطه ای در کار نیست و مستقیم با خود استاد حرف می‌زنید می‌توانید با قیمت مناسب تری کلاس‌های خصوصی را هماهنگ کنید.

در ایران مدرس برای تمام اساتید اطلاعات کاملی ارائه شده است و انتخاب معلم خصوصی از این سایت آگاهانه و بدون واسطه می­باشد.

8 نکته مهم و کلیدی برای داشتن یک معلم خصوصی خوب

۱- به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد دقت کنید. با استادی کلاس داشته باشید که حداقل مدرک ارشد یا دکتری دارد و از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است.

۲- برای انتخاب استاد قیمت کلاس‌ها را در اولویت اول قرار ندهید. کلاس خصوصی خیلی ارزان مناسب ترین حالت نیست. سعی کنید با یک معلم خوب که قیمت مناسبی در نظر گرفته است کلاس داشته باشید.

۳- سابقه کاری اساتید تدریس خصوصی در ایران مدرس ارائه شده است. بهتر است با مدرسین مجرب که سابقه کاری بالایی دارند کلاس داشته باشید.

۴- به فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی اساتید دقت کنید. اگر شاگردهای قبلی یک استاد از تدریس ایشان راضی بوده‌اند می‌توانید این ملاک را برای انتخاب معلم در نظر داشته باشید.

۵- بسیاری از مدرسین جلسه اول را رایگان برگزار می‌کنند یا با 50 درصد هزینه جلسه اول را آنلاین تدریس می‌کنند. بسیاری از اساتید هم تضمینی کار می‌کنند. این موارد را در نظر داشته باشید.

۶- جلسه اول را با استاد انتخابی خوتان برگزار کنید. اگر راضی بودید ادامه دهید و اگر رضایت نداشتید با استاد دیگری کلاس هماهنگ کنید. یک جلسه ریسک زیادی ندارد.

۷- زودتر به فکر استفاده از کلاس‌های تدریس خصوصی باشید. برگزاری کلاس را به ایام امتحانات موکول نکنید و خودتان هم در فاصله زمانی بین جلسات خوب درس بخوانید.

۸- اگر می‌خواهید معلم خصوصی ریاضی یا معلم خصوصی فیزیک داشته باشید حتما درکنار کلاس‌ها تمرین حل کنید. ریاضی و فیزیک را بدون حل تمرین نمی توانید یاد بگیرید.

معلم خصوصی آنلاین در کنار پسر بچه و لپ تاپ

مقایسه قیمت و بازدهی کلاس خصوصی آنلاین و حضوری

به‌صورت کلی بازدهی کلاس‌های تدریس خصوصی در منزل به نسبت کلاس‌های مجازی و معلم آنلاین بیشتر است. واضح است در تدریس رو در رو و حضوری در منزل مطالب بهتر انتقال می‌یابد و شاگرد بهتر متوجه خواهد شد. اما درهرصورت، کلاس‌های آنلاین هم می‌تواند بسیار مفید باشد، خصوصا اینکه محدودیت مکانی و زمانی را از بین می‌برد. نکته دیگر اینکه، قیمت معلم خصوصی آنلاین از ۲۰ تا ۵۰ درصد و شاید بیشتر به نسبت کلاس‌های حضوری کمتر است. تدریس خصوصی در منزل در شرایط کنونی خیلی مناسب نیست و درضمن، وقت استاد در مسیر زیاد تلف می‌شود. به هیمن دلیل کلاس‌های آنلاین تخفیف بالایی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید: مقایسه معلم خصوصی آنلاین با تدریس خصوصی در منزل

چگونگی برگزاری کلاس‌های خصوصی مجازی

از محیط‌هایی که امکان تدریس آنلاین را فراهم می‌کنند می‌توان به نرم‌افزار مودل (Moodle) و Edmodo اشاره کرد که مودل به زبان فارسی نیز قابل‌دسترسی است. لازم به ذکر است محیط ‌‌‌های مدرسه آنلاین یا کلاس‌های مجازی نیز به زبان فارسی در کشور ما طراحی شده است که در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که https://www.skyroom.online یکی از این موارد است.

ضمناً https://www.adobeconnect.ir نیز می‌تواند توسط همکاران برای ارائه کلاس ‌‌های مجازی به کار رود. برای برگزاری کلاس خصوصی آنلاین می‌توان از واتس آپ، اسکایپ و سایر پیام‌رسان‌ها هم استفاده کرد.

دروس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی اینترنتی

درس‌هایی مانند ریاضی، ریاضی نهم، ریاضی هشتم، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی، دروس دانشگاهی رشته‌های فنی مهندسی، کامپیوتر، تدریس خصوصی آیلتس و ... متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی دارند. برای هر درس و هر رشته ای می‌توان از کلاس خصوصی مجازی استفاده کرد و بسیار مفید و موثر است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده