نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

وبکم فول اچ-دی شیائومی آیمیلب یک انتخاب عالی برای شما است

وبکم فول اچ-دی شیائومی آیمیلب با طراحی ساده و امکانات قوی، یک محصول محبوب و پرطرفدار است و عملکرد خوبی در بین وبکم ها در سراسر جهان دارد.

1080P HD | تماس تصویری با کیفیت و بدون وقفه| فوکوس اتوماتیک | میکروفون داخلی | اتصال و اجرا سریع

 وبکم فول اچ-دی شیائومی مجهز به تراشه سونیکس w88s، مانند تراشه کوالکوم در صنعت موبایل است که توسط آیمیلب شیائومی، شرکت بزرگی که روی محصولات خانگی هوشمند شیائومی تمرکز دارد، تولید شده است.

این شرکت از یکپارچه سازی پیشرفته هوش مصنوعی برای امنیت خانه و زندگی در منزل استفاده می‌کند. یکی از اولین شرکت‌های زنجیره‌ای زیست محیطی شیائومی و از اولین اعضای صد میلیونی باشگاه در این زنجیره است.

امکانات اصلی وبکم فول اچ-دی شیائومی imilab

دید با کیفیت فول اچ-دی

این وبکم از کیفیت ویدئو بسیار خوب با پخش زنده برخوردار است و تصاویر را با کیفیت 1080پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه واقعی ضبط می‌کند. کیفیت بالای تصاویر، قابلیت فوکوس اتوماتیک ، انتقال فیلم کارآمد و پایدار و بدون تأخیر، تجربه‌ای آرام و دلنشین را برای شما رقم می زند.

زاویه دید گسترده 90 درجه، بدون تغییرات نوری. بهترین انتخاب برای وبینارها و ویدئو کنفرانس ها است.

وبکم شیائومی IMILAB

به کارگیری صحنه ها

وب کم Xiaomi IMILAB 1080P به‌راحتی می‌تواند در صحنه های مختلف شما را راضی کند. می‌تواند به شما در انجام کار از راه دور ، گپ ویدیویی ، آموزش از راه دور و پخش مستقیم و غیره کمک کند. شما می‌توانید از این وب کم عالی فیلم HD 1080p واضح دریافت کنید.

وبکم شیائومی ایمیلپ

آخرین الگوریتم رمزگذاری زیبایی

الگوریتم های پیشرفته ویدیوی HDR باعث می‌شود که نور پس زمینه همچنان واضح باشد. در این وب کم جلوه زیبایی در برنامه‌نویسی تراشه پیشرفته آن اضافه شده است که جزئیات صورت را کاملا حفظ و پوست شما را در یک لحظه بی‌نقص می‌کند. علاوه‌بر این، این وبکم دارای سخت‌افزار برای فیلتر زیبایی است، شما را در لنز، طبیعی و زیبا می‌کند.

سازگاری همه کاره

این وبکم فول اچ-دی  دارای میکروفون مناسب جهت بازی، مکالمه تصویری، کنفرانس، عکسبرداری Vlog و پخش زنده است. از ویندوز XP، ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 یا جدیدتر هم پشتیبانی می‌کند؛ قابل استفاده برای Mac OS 10.6، کروم OS، اوبونتو، اندروید 5 به بالا؛ پشتیبانی از انواع برنامه‌های ویدئو کنفرانس، جلسات اینترنتی و یوتیوب، واتساپ، MSN، یاهو، لاین، اسکایپ و برنامه‌های جدید دیگر نیز است.

وبکم شیائومی IMILAB W88 را از شرکت بازرگانی نگین خاورمیانه (نمایندگی فروش و خدمات آن در ایران) با یکسال گارانتی اصلی ازطریق لینک زیر تهیه کنید:

menegin.com

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده