نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

آوامگ؛ برگه تازه‌ی از آواژنگ

از دیرباز می‌توان نام آواژنگ را با رسانه در هم تنیده و گره‌خورده دید؛ اتفاقی مبارک که ابتدای آن به اوایل دهه ۸۰ شمسی و رسانه‌های چاپی می‌رسد، محلی که نام آواژنگ روی اکثر روزنامه‌ها و مجلات معتبر آن روزگار به چشم می‌خورد و مقالات و مطالب متعددی پیرامون این شرکت به قلم تحریر در می‌آمد.

امروزه روز نیز با پیشرفت دنیای رسانه و حضور آن‌ها در اینترنت و شکل‌گیری مکانی جدید برای علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی، باز آواژنگ را می‌توان همراه رسانه‌های آنلاین و بر خط دید و حضور محکم و قوی شرکت را در برنامه‌ها و مطالب رسانه‌ها مشاهده کرد.

حال که آواژنگ وارد سومین دهه فعالیت خود می‌شود قرار است مسیری جدید و تازه را در پیش بگیرد، مسیری که پایه‌های آن در حوزه آنلاین قرار داده شده است و به نوسازی و پوست‌اندازی آواژنگ برای ارتباط بهتر و نزدیک‌تر با مخاطبان کمکی شایان می‌کند.

در ادامه داستان و مسیر ارتباط آواژنگ و دنیای رسانه باید اشاره کرد که خود آواژنگ نیز دستی بر آتش این حوزه دارد و اگر از قدیمی‌های دنیای تکنولوژی و قطعات باشید شاید به‌یاد بیاورید که در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ مجله‌ای چاپی تحت عنوان «زندگی آواژنگی» (Avajang Life) برای همکاران و نماینده‌های آواژنگ به چاپ می‌رسید و در سطح بازار پخش می‌شد؛ تلاش بر این بود که در این مجله علاوه‌بر آمدن مطالب و مقالاتی ارزش‌مند از قطعات، سخت‌افزارها، دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای به‌روزِ تکنولوژی که سبب اطلاع‌رسانی بیشتر به همکاران می‌شد مطالبی نیز از خانواده بزرگ آواژنگ قرار داده شود تا همکاران و علاقه‌مندان بتوانند با مدیریت‌عامل مجموعه، کارشناسان فروش شرکت، کارشناسان بخش خدمات پس از فروش یا کارشناسان انبارهای آواژنگ آشنا شده و از نظرات آن‌ها بهره‌مند شوند.

تلاش مجله آواژنگ همان‌طور که از نام آن نیز به چشم می‌آید ایجاد کردن یک فضای صمیمانه و خانوادگی بین اعضای شرکت و نماینده‌ها و مخاطبان برند آواژنگ بود؛ تلاشی که نتیجه‌ای خوب به‌همراه داشت و آواژنگ را به برندی مردمی بدل کرد.

حال باری دیگر آواژنگ در نظر دارد که ازطریق دنیای اینترنت، ارتباطی مستقیم با نماینده‌ها و مخاطبان خود برقرار کند و مانند زمان مجله زندگی آواژنگی محلی برای خاطرات و داستان‌های شرکت و کارشناسان آن ایجاد کند.

این تلاش و برگ تازه در کتاب آواژنگ «آوامگ» نام دارد، مجله‌ای مجازی در دل فروشگاه اینترنتی آواژنگ که ساخته شده است تا بتواند به مأمنی برای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی و بازی تبدیل شود و اعتماد نام آواژنگ را در قالب مقالاتی تخصصی که به کاربران دیدی باز برای انتخاب قطعات خود می‌دهد به ارمغان بیاورد.

آوامگ در نظر دارد در قالب محتواهای متنی و تصویری به بررسی تخصصی سخت‌افزارها، دستگاه‌ها، نرم‌افزارها و بازی‌های ویدیویی بپردازد، بررسی‌های صادقانه که بدون جانب‌داری تنها به بالا رفتن اطلاعات کاربر منجر می‌شود و وی را در انتخاب و خرید قطعه یا سرویس‌های دیگر یاری می‌کند؛ درکنار این بخش که می‌توان اصلی‌ترین هدف آوامگ دانست مطالبی نیز از برند آواژنگ و کارشناسان آن قرار می‌گیرد تا باری دیگر نماینده‌ها و مخاطبان برند بتوانند با نفرات شرکت آشنا شده و از نظرات آن‌ها آگاه شوند و بدانند که قدم بعدی آواژنگ در این دنیای پرتلاطم به چه صورت و در کدام مسیر خواهد بود، همچنین قرار است در آوامگ مقالاتی ارزش‌مند و اخبار فناوری نیز قرار گیرد تا از این طریق به بالا بردن اطلاعات مخاطبان شرکت کمکی شود و محتوایی باکیفیت و صادقانه در دسترس مشتاقان قرار گیرد.

با آواژنگ و وب‌سایت جامع آن همراه باشید، مسیری که از سال‌های گذشته با فروشگاه اینترنتی آواژنگ آغاز شد هر روزه پخته‌تر شده و قدم‌های بهتری به سمت کامل شدن و برطرف کردن نیاز کاربران برداشته می‌شود.

رسالت آواژنگ به ارمغان آوردن فضایی امن برای انتخاب درست کاربران است و حال آوامگ قرار است تبدیل به بازویی جذاب و قوی برای این هدف تبدیل شود و با متن‌ها و ویدیوهای خود علاوه‌بر سرگرم کردن کاربران عزیز به آن‌ها در بهتر انتخاب کردن نیز یاری رساند. مخاطبان آواژنگ جزئی از خانواده وی هستند و آوامگ، بستری برای ارتباط بهتر و نزدیک‌تر این دو گروه است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده