نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

خرید از آمازون با ایگرد در بلک فرایدی

قطعا نام بلک فرایدی را شنیده‌اید. برای آشنایی بیشتر با بلک فرایدی و نحوه خرید از آمازون با ما همراه باشید.

اگر اهل خرید آنلاین باشید حتما اسم Black Friday به گوشتان رسیده است و با مزایای آن آشنا شده‌اید؛ حراج سالانه معروف و منحصربه‌فردی که بسیاری از کاربران اینترنت را پای سایت‌های فروش آنلاین می‌نشاند تا بتوانند بهترین محصولات را با قیمت‌های بسیار کم خریداری کنند. برای آشنایی بیشتر با بلک فرایدی و نحوه خرید از آمازون با ما همراه باشید.

بلک فرایدی امسال در چه روزی است؟

بلک فرایدی امسال (یعنی ۲۰۱۸) روز جمعه ۲۳ نوامبر است که با ۲ آذر در ایران مصادف است. ساعت واشنگتن ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه عقب‌تر از تهران است؛ بنابراین شروع ۲۳ نوامبر در آمریکا معادل با ۸:۳۰ صبح جمعه در ایران است و بنابراین بلک فرایدی تا ۸:۳۰ صبح شنبه در ایران ادامه خواهد داشت.

رپورتاژ eGerd

جمعه‌ای خاص و ویژه برای گیمرها

بلک فرایدی خوراک گیمرهاست!!! کنسول‌های مختلف، بازی‌های متنوع و لوازم جانبی ارزشمند با قیمت‌های فوق‌العاده در انتظار کسانی است که عاشق بازی‌های ویدیویی هستند. اگر اهل بازی‌های کامپیوتری و کالاهای سرگرم کننده دنیای الکترونیک هستید، باید به شما بگوییم که بلک فرایدی و تخفیف‌های باورنکردنی سایت آمازون فرصتی ویژه در اختیار شما قرار داده است. پس اگر به فکر خرید کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس هستید یا می‌خواهید بازی‌های مورد علاقه خود را تهیه کنید، بلک فرایدی را به هیچ عنوان از دست ندهید! به سایت آمازون مراجعه کنید و از طریق سایت ایگرد محصول خود را سفارش دهید.

حراج سالانه سایت آمازون طرفداران بسیاری دارد اما بهتر است بدانید یکی از اصلی‌ترین و پرطرفدارترین محصولاتی که در این سایت به فروش می‌رسد همین گجت ها، بازی ها و سرگرمی های الکترونیکی هستند که افراد بسیاری را جذب این سایت کرده است.

درصد تخفیف سایت آمازون در بلک فرایدی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بلک فرایدی سایت آمازون، درصد تخفیف‌های این سایت است که گاه تا ۸۰٪ نیز می‌رسد و مشتریان می‌توانند با یک پنجم مبلغ اصلی، محصولات مورد نظر خود را دریافت کنند و در اختیار بگیرند. تنها یک نمونه از فروشی که در بلک فرایدی در سال گذشته در دنیا اتفاق افتاد، فروش ۶ میلیون نسخه از آیفون ۱۰ بود که باعث شد طرفداران این برند بتوانند به قیمتی بسیار پایین آن را خریداری کنند.

خرید از آمازون با ایگرد چگونه انجام می‌شود؟

به سایت آمازون بروید، لینک محصول مورد نظر را کپی کنید و در سایت ایگرد قرار دهید. این وب سایت همان موقع قیمت نهایی محصول را به شما اعلام می‌کند. حال می‌توانید به راحتی از درگاه بانکی پرداخت خود را به صورت ریالی انجام دهید. ایگرد محصول مورد نظرتان را به جای شما می‌خرد و به آدرس شما ارسال می‌کند. با ایگرد می‌توانید به راحتی در زمان بلک فرایدی از آمازون با تخفیف‌های عالی خرید کنید. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که تخفیف‌های بلک فرایدی منحصر به همان تاریخ اعلام شده است.

رپورتاژ eGerd

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده