نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

مشخص شدن فضای موردنیاز بازی Final Fantasy 16

به‌تازگی اکانت تویتتری پلی استیشن گیم سایز، از مقدار حجم موردنیاز برای نصب بازی موردانتظار فاینال فانتزی ۱۶ روی کنسول پلی استیشن ۵ رونمایی کرد.

زمان زیادی تا عرضه رسمی جدیدترین نسخه سری بازی‌ فاینال فانتزی باقی نمانده است. بدون‌شک می‌توان از بازی Final Fantasy 16 به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار انحصاری کنسول پلی استیشن ۵ نام برد. همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، در روزهای گذشته نسخه دمو این بازی در دسترس قرار گرفت.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی قبل اکانت توییتری PlayStation Game Size مقدار فضای موردنیاز برای نصب این بازی روی کنسول نسل نهمی شرکت سونی را فاش کرده است. طبق گفته اکانت موردنظر،  کاربران برای تجربه این اثر به ۹۰/۱۸ گیگابایت فضا روی اس‌اس‌دی کنسول خود نیاز خواهند داشت.

کلیو در حال نابودی مالبورو در Final Fantasy 16

در ادامه باید گفت افرادی که نسخه دیجیتال بازی فاینال فانتزی ۱۶ را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از فردا دیتا بازی را دانلود کنند. این امر باعث می‌شود تا در زمان عرضه رسمی بازی شما نیاز به دانلود آن نداشته باشید و فورا بتوانید تجربه این اثر را آغاز کنید. جالب است بدانید نسخه دمو بازی موردنظر، چند ساعت ابتدایی آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. کاربران می‌توانند روند پیشرفت خود را ار دمو رایگان به بازی اصلی منتقل کنند.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئیه سال جاری میلادی (۱ تیر) برای PS5 منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟‌چه انتظارتی از این اثر دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده