// دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷

میازاکی: هیچ ایده‌ای درباره دلایل موفقیت Elden Ring ندارم

هیدتاکا میازاکی، خالق مجموعه‌ی Dark Souls طی یک مصاحبه گفت که دلیل موفقیت Elden Ring را نمی‌داند.

اوایل سال ۲۰۲۲، بازی Elden Ring به عنوان جدیدترین بازی استودیو فرام سافتور منتشر شد. انتشار این بازی با استقبال گسترده‌ی منتقدها و گیمرها همراه بود. این بازخوردهای مثبت، در نهایت موفقیت تجاری با فروش ۱۶.۶ میلیون نسخه در سراسر جهان را برای بازی در پی داشت. اخیرا در طی یک مصاحبه از هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ درمورد دلایل موفقیت این بازی سوال شد و او در جواب گفته نمی‌داند دلیل موفقیت بازی چه چیزی است.

چند روز قبل، Elden Ring موفق به کسب جایزه‌ی The Grand Award در طی مراسم Playstation Partner Awards 2022 شد. این جایزه، هر ساله به دو بازی که در کشور ژاپن توسعه پیدا کرده‌اند و از حیث فروش به موفقیت زیادی می‌رسند، اهدا می‌شود. دیگر برنده‌ی این جایزه، بازی Genshin Impact بود. در طی همین مراسم بود که میازاکی به مصاحبه‌ای در مورد Elden Ring پرداخت. وقتی از او درباره‌ی دلایل موفقیت این بازی سوال شد، پاسخ داد:

«صادقانه بگویم، خیلی این موضوع را تحلیل و بررسی نکردم. درست است که این بازی [Elden Ring] نسبت به آثار قبلی ما فروش بیشتری داشته، اما واقعا نمی‌دانم دلیل آن چیست. پس مطمئنا نمی‌توانم این موفقیت را بار دیگر تکرار کنم».

همچنین میازاکی در ادامه‌ی مصاحبه گفت که قصد دارد به ساخت بازی با همان شیوه و روش مشهور خود بدون در نظر گرفتن موفقیت‌های Elden Ring ادامه دهد. او در این‌باره گفت:

«سعی می‌کنم زیاد به آن [موفقیت Elden Ring] فکر نکنم؛ به این خاطر که فکر می‌کنم بررسی عمیق این موضوع و سعی در تکرار آن در یک بازی دیگر، نمی‌تواند ایده‌ی خوبی باشد».

بازی Elden Ring در کنار آثاری همچون God of War Ragnarok، کاندید دریافت جایزه‌ی بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2022 است. چند روز دیگر تا برگزازی این مراسم باقی مانده است و بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی منتظر هستند تا ببینند که در نهایت کدام بازی موفق به کسب این جایزه خواهد شد.

به نظر شما بازی Elden Ring در نهایت موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازی سال می‌شود؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده