نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۹

دسترسی به تمامی بازی های بزرگ در سرویس پلی استیشن پلاس جدید

جیم رایان می‌گوید که سونی با ناشران بزرگ جهت انتشار بازی‌ها روی پلی استیشن پلاس جدید همکاری خوبی دارد.

چندی پیش نسخه‌ جدید سرویس پلی استیشن پلاس با ویژگی‌ها و مزایای گوناگون توسط سونی معرفی شد. با اینکه این سرویس شباهت‌هایی به سرویس ایکس باکس گیم پش داشته و می‌تواند به‌عنوان رقیب آن در نظر گرفته شود، اما می‌توان تفاوت‌هایی را نیز مشاهده کرد. یکی از این تفاوت‌ها را می‌توان تصمیم سونی مبنی بر عدم عرضه‌ی بازی‌های انحصاری از روز نخست انتشار روی سرویس جدید پلی استیشن پلاس دانست. بااین‌حال پلی استیشن پلاس جدید در چند سطح و قیمت متفاوت عرضه خواهد شد که در بالاترین سطح آن حدود ۷۰۰ بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

بااین‌حال کاربران پلی استیشن هنوز سوالات زیادی پیرامون این سرویس اشتراکی جدید دارند که بیشتر آن‌ها به فهرست بازی‌های در دسترس اشاره دارند. سونی تاکنون چندین اثر بزرگ را برای سطح Extra پلی استیشن پلاس معرفی کرده است. همچنین در بیانیه‌های این شرکت به عرضه‌ی بازی‌های مشهور تمامی ناشرین بزرگ روی سطوح Extra و Premium پلی استیشن پلاس جدید اشاره شده است.

سرویس PS Plus و کنترلر دوال سنس

در همین راستا اخیرا جیم رایان، مدیرعامل پلی‌ استیشن، به بازیکنان در مورد کیفیت بازی‌های عرضه شده روی سرویس پلی استیشن پلاس جدید اطمینان خاطر داد و اعلام کرد که لاین‌آپ این سرویس جدید بسیار قدرتمند است. وی در ادامه گفت که شرکت سونی با بیش از ۲۰۰ ناشر برای انتشار بازی‌ها روی پلی استیشن پلاس جدید همکاری نزدیکی دارد تا کتابخانه‌ی این سرویس شامل تمام بازی‌های بزرگ باشد:

«ما مشارکت گسترده‌ی ناشران در این پروژه را داریم. تمام بازی‌های بزرگ در این سرویس حاضر هستند. ما با ناشران بزرگ و ناشران کوچک و مستقل همکاری داریم. لاین آپ پلی استیشن پلاس جدید واقعا قدرتمند است؛ چرا که ما بیش از ۲۰۰ شریک داریم تا برای انتشار بازی‌ها روی سرویس همکاری کنند».

طبق اطلاعات منتشر شده، سرویس پلی استیشن پلاس جدید تا ماه ژوئن ۲۰۲۲ راه‌اندازی نخواهد شد؛ بنابراین سونی زمان کافی برای معرفی بهتر این سرویس و بازی‌های آن به کاربران را خواهد داشت. درواقع عملکرد اولیه‌ی پلی استیشن پلاس جدید و موفقیت آن را می‌توان به جزئیاتی که توسط سونی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، مرتبط دانست.

بازی های سرویس جدید PS Plus

همچنین سونی تایید کرده است که PlayStation Plus Collection با انتشار سرویس پلی استیشن پلاس جدید همچنان بدون تغییر خواهد ماند و به‌عنوان بخشی از مزایای سطح Essential سرویس مذکور به کاربران ارائه خواهد شد. بااین‌حال خروج بازی Persona 5 از پلی استیشن پلاس کالکشن در ماه آینده تایید شده است.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون پلی استیشن پلاس جدید را با زومجی و سایرین به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده