// شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

ماشین‌های قدیمی و تازه در تریلر جدید بازی ریسینگ Gran Turismo 7

در تریلر جدید Gran Turismo 7 که Starting Line نام دارد، تعدادی از ماشین‌های تازه و قدیمی حاضر در این بازی ریسینگ استودیو Polyphony Digital را می‌توان مشاهده کرد.

تریلر Starting Line بازی Gran Turismo 7 در قالب ترکیب ویدیوهای گیم‌پلی با مصاحبه‌ی کازونوری یامائوچی، خالق سری گرن توریزمو پخش شد. طی ثانیه‌های این ویدیو تبلیغاتی درحالی‌که صحنه‌هایی از بازی Gran Turismo 7 را می‌بینیم، یامائوچی مشغول صحبت درمورد فرهنگ عشق ورزیدن به اتومبیل‌ها و عناصر تشکیل‌دهنده‌ی آن است. او به قدردانی از نحوه‌ی طراحی و عملکرد ماشین‌ها اشاره می‌کند.

قطعا کازونوری یامائوچی که نزدیک به ۲۵ سال روی سری گرن توریزمو کار کرده است و در جهان واقعی هم یک راننده‌ی حرفه‌ای به حساب می‌آید، دیدگاه‌های جالبی درمورد صنعت خودروسازی دارد. اما شاید طرفدارهای این مجموعه بیشتر به‌دنبال دیدن ماشین‌هایی باشند که در تریلر نمایش داده شدند.

دانلود از آپارات

واضح‌ترین ماشین در تریلر برای طرفداران قدیمی سری گرن توریزمو احتمالا اتومبیل Chaparral 2J خواهد بود. 2J یکی از ماشین‌های محبوب مجموعه‌ی گرن توریزمو است که اولین‌بار در بازی Gran Turismo 4 قرار گرفت. این ماشین برای انجام آزمایش و درک تاثیرات زیاد جاده روی کنترل اتومبیل طراحی شده است. در انتهای ماشین 2J از دو فن و کناره‌های پلی‌کربنات استفاده شده تا خودرو به سمت زمین کشیده شود. Chaparral در گرن توریزمو اسپرت یعنی نسخه‌ی قبلی مجموعه غایب بود و تنها حضوری اسمی با Chevrolet Chaparral 2X Vision Gt داشت. اما با وجود ماشین Chaparral 2J در تریلر فهمیدیم که استودیو Polyphony Digital برای بازی GT7 مجددا با Chaparral همکاری کرد.

ماشین دیگری را حدودا در ثانیه ۵۴ ویدیو مشاهده می‌کنیم که با GT7 برای اولین‌بار به مجموعه بازی Gran Turismo می‌آید؛ اتومبیل 1968 A220 یعنی اولین تلاش شرکت فرانسوی‌ Alpine برای ورود به دنیای ماشین‌های مسابقه‌ای. این خودرو در طول عمر خود به موفقیت ویژه‌ای نرسید. اما شرکت Alpine به‌تازگی توانست به مسابقات Formula One و Le Mans بازگردد.

کازونوری یامائوچی

در اواخر ویدیو ماشین Chevrolet Corvette C4 را می‌بینیم که از زمان عرضه‌ی اولین نسخه‌ی گرن توریزمو در سال ۱۹۹۷ میلادی در این سری بازی ریسینگ حضور داشت و تنها در Gran Turismo Sport خبری از آن نبود. همچنین طی چند فریم از این ویدیو جدید، پشت سر یامائوچی چیزی شبیه به فهرست ماشین‌ها دیده می‌شود که در میان آن‌ها نام اتومبیل 1997 F1 GTR شرکت مک‌لارن و اتومبیل 2017 Mercedes-AMG W08 F1 لوئیس همیلتون دیده می‌شوند.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. کدام اتومبیل بیشتر نظر شما را جلب کرد؟ نظرات خود راجع به بازی گرن توریزمو 7 و این ویدیو جدید از آن را با ما و کاربرهای دیگر زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gtplanet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده