نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸

صحبت های سازنده The Ascent در مورد امکان عرضه این بازی برای PS5

استودیو سازنده بازی The Ascent در توییتر گفته است که هنوز خبری برای اعلام کردن ندارد ولی از علاقه کاربران برای تجربه این بازی روی پلی استیشن 5 آگاهی کامل دارد.

بازی اکشن سایبرپانک The Ascent در سبک RPG اخیرا برای ایکس باکس و پی سی عرضه شد. این بازی از همان ابتدا با دنیای عظیم و گسترده و سبک مبارزات هیجان‌انگیر و عالی خود طرفداران زیادی را برای خود دست‌وپا کرد. باتوجه‌به اینکه The Ascent انحصاری ایکس باکس است کاربران پلی استیشن از تجربه این بازی محروم شده‌اند. حالا به‌نظر می‌رسد استودیوی سوئدی سازنده بازی قصد دارد نسخه‌ی پلی‌استیشن را هم منتشر کند.

در جواب سوال یکی از کاربران، اکانت رسمی Neon Giant در توییتر گفته است: «سلام! ممنون که به ما خبر دادید که دوست دارید The Ascent را روی پلی استیشن 5 تجربه کنید. می‌دانیم تقاضا برای نسخه‌ی پلی استیشن 5 زیاد است. ولی فعلا چیزی برای اعلام کردن نداریم. منتظر خبرهای جدید باشید که در اکانت توییتر قرار خواهند گرفت.»

طبیعتا وقتی مدت زمان انحصاری بودن بازی سپری و تمام شود Neon Giant و Curve Digital، ناشر بازی، سعی می‌کنند The Ascent را برای پلتفرم‌های دیگر هم منتشر کنند. موفقیت این بازی تاحدی بود که در هفته اول عرضه درآمد ۵ میلیون دلاری را ثبت کرد. این عملکرد مالی خوب عامل مضاعفی برای عرضه بازی روی سایر پلتفرم‌ها خواهد بود.

در حال‌حاضر می‌توانید بازی The Ascent را روی پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تجربه کنید.

نظر شما درباره‌ی عرضه‌ی The Ascent برای پلی استیشن 5 چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده