نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۶

یوتیوبری موفق به استفاده از کنترلر کاتانا در بازی Ghost of Tsushima شده است

یک یوتیوبر با نام کاربری Super Louis 64 توانست با اعمال تغییراتی روی کنترلر کاتانا که برای بازی Onimusha 3 ساخته شده به تجربه بازی Ghost of Tsushima برود.

 بازی Ghost of Tsushima ساخته شده توسط استودیو ساکرپانچ، آخرین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 برای نسل هشت بود که با استقبال بسیار خوبی روبه رو شد. به طوری که این اثر توانست به پر فروش ترین بازی انحصاری پی اس فور در ژاپن تبدیل شود و فروش جهانی بسیار خوبی را تجربه کند. حال، با اینکه مدت زیادی از انتشار آخرین بازی استودیو ساکرپانچ نمی‌گذرد، یوتیوبری با نام Super Louis 64 موفق شده است که با استفاده از کنترلر کاتانا مربوط به بازی Onimusha 3 به انجام بازی Ghost of Tsushima بپردازد. درواقع این کنترلر برای پلی استیشن 2 طراحی شده است و برای همگام سازی و عملکرد بهتر، این یوتیوبر مجبور اعمال تغییراتی بوده است تا کنترلر عملکرد مناسبی در پلی استیشن 4 داشته باشد. Super Louis 64 سابقه‌ی درخشانی در ساخت کنترلرها برای بازی‌های مختلف دارد و می‌توان به بازی‌هایی مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Dark Souls اشاره کرد. جالب است بدانید که این یوتیوبر، کنترلر‌ بازی دارک سولز را در ظاهر چندین موز طراحی کرده است!

استفاده از کنترلر کاتانا در بازی Ghost of Tsushima

یوتیوبر Super Louis 64 بعد از مدت‌ها تلاش، بالاخره موفق شد تا خروجی مناسبی از کنترلر کاتانا برای بازی Ghost of Tsushima  بگیرد و طبق گفته‌ی وی، بعد از تجربه‌ی بازی Ghost of Tsushima  با کنترلر کاتانا، دیگر علاقه‌ای به استفاده از DualShock 4 برای این بازی ندارد. همچنین این کنترلر علاوه‌بر جذاب‌تر کردن نبرد‌ها، حس متفاوت و واقع گرایانه‌ای از دوئل‌های بازی به بازیکن القاء می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیویی که توسط یوتیوبر Super Louis 64 در رابطه نحوه‌ی عملکرد کنترلر کاتانا در بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است را تماشا کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده