نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

اولین تصاویر نسخه بازسازی شده Demon’s Souls فوق‌العاده به نظر می‌رسند

اولین اسکرین‌شات‌های بازی Demon’s Souls Remake در پلی‌استیشن 5 منتشر شده و در نگاه اول بسیار زیبا و خیره‌کننده به نظر می‌رسند.

سونی دیروز و در خلال رویداد ویژه رونمایی از کنسول پلی ‌استیشن 5 از اولین تریلر Demon’s Souls Remake به‌عنوان انحصاری جدید PS5 رونمایی کرد. در این رویداد آنلاین، شاهد نمایش بازی‌های رده بالای متعددی برای پلتفرم نسل نهمی سونی بودیم؛ از تریلر Marvel’s Spider-Man: Miles Morales گرفته تا Horizon: Forbidden West و البته Resident Evil Village که درکنار رونمایی از ظاهر کنسول جدید سونی، یک رویداد بزرگ و ماندگار را برای طرفداران خود رقم زد. اما یکی از موارد غیرمنتظره و غافلگیرکننده‌ای که بسیاری از هواداران را هیجان زده کرده، نمایش نسخه بازسازی شده بازی Demon’s Souls بود که اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد.

استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) که در گذشته نیز اعلام کرده بود که روی بازسازی یک بازی بزرگ کار می‌کند، مسئولیت توسعه نسخه ارتقاء یافته بازی کلاسیک FromSoftware را برای پلی‌استیشن 5 برعهده دارد. امکان تجربه نسخه بازسازی شده‌ی بازی سولزلایک و هیجان‌انگیز Demon’s Souls آن هم بعد از گذشت چیزی در حدود یک دهه، اتفاق خوشایندی است که مورد استقبال طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است.

Demon’s Souls Remake

اما نکته دیگری که نمی‌توان هنگام تماشای تصاویر این بازی از آن چشم‌پوشی کرد، گرافیک فوق‌العاده و جلوه‌های تصویری متحول شده‌ی این بازی نسبت به چیزی است که در نسخه اورجینال شاهد آن بودیم. سونی بعد از نمایش تریلر زیبای این بازی در رویداد روز گذشته خود، تعدادی تصاویر از صحنه‌های داخل این بازی را منتشر کرده که حقیقتاً خیره کننده به نظر می‌رسند. استودیوی بلوپوینت همواره در بازسازی بازی‌های قدیمی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته اما باید اذعان داشت که Demon’s Souls بدون شک بالاتر از سایر آثار این شرکت قرار می‌گیرد.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری illusorywall در توییت جدید خود به مقایسه تصاویر و لوکیشن‌های نسخه اصلی این بازی با Demon’s Souls Remake پرداخته که عملکرد فوق‌العاده توسعه‌دهندگان آن را به خوبی به تصویر می‌کشد. این تفاوت نه‌تنها محدود به جلوه‌های گرافیکی شب و روز در محیط بازی، بلکه در سطح جزئیات بافت تصاویر به وضوح قابل مشاهده است.

نسخه بازسازی شده Demon’s Souls

نسخه بازسازی شده Demon’s Souls

هنوز جزئیات کامل نسخه بازسازی شده بلوپوینت از Demon’s Souls به‌دست ما نرسید اما همچنان انتظار تا زمان عرضه این بازی در ماه‌های آینده بسیار دشوار خواهد بود. متأسفانه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای عرضه Demon’s Souls Remake اعلام نشده اما می‌دانیم که این بازی به‌عنوان یکی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه گالری تصاویر منتشر شده از محیط این بازی را تماشا کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده