// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۷

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای پلی استیشن 5 معرفی شد

استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز پیش از رونمایی از بازی جدید Ratchet & Clank Rift Apart اعلام کرد که اواخر سال جاری میلادی، بازی «اسپایدرمن» جدید را برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌کند.

به نظر می‌رسد که کنفرانس سونی با محوریت پلی استیشن 5 از ابتدا تا انتها با بازی‌ها جلو خواهد رفت و می‌خواهد نشان دهد که گیمرها می‌توانند روی کنسل نسل نُهُمی شرکت ژاپنی چه تجربه‌های به‌خصوصی داشته باشند. در همین مسیر شرکت محبوب اینسامنیاک گیمز با پخش تریلری کوتاه اعلام کرد که دنباله‌ی بازی «اسپایدرمن» را که روی کاراکتر مایلز مورالز متمرکز خواهد بود، همزمان با عرضه‌ی PS5 به بازار می‌فرستد.

دانلود تریلر از آپارات

این بازی که البته ممکن است به اندازه‌ی محصول اصلی طولانی نباشد، همان‌گونه که انتظار می‌رفت قصه‌ی عنکبوتی تازه‌ای را دنبال می‌کند؛ کاراکتری که در بازی قبلی با کسب قدرت اسپایدی بودن توسط او مواجه شدیم و حالا قرار است با پا گذاشتن در کفش‌های او به سراغ دستگیری خلافکارها برویم. هرچند که تریلر نشان می‌دهد قصه‌ی اصلی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تاریک‌تر از این حرف‌ها خواهد بود و قهرمان آموزش‌دیده توسط پیتر پارکر را به‌شدت به چالش خواهد کشید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده