// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۵۳

دانلود کنفرانس The Future of Gaming پلی استیشن 5 سونی

سونی با برگزاری کنفرانس مورد انتظار رونمایی از بازی‌های پلی‌استیشن 5 پاسخ تعداد قابل توجهی از طرفدارها را داد. زومجی اکنون ویدیوی کامل این رویداد را با سه کیفیت صوتی/تصویری متفاوت مهیای دانلود توسط شما کرده است.

دنباله‌ی بازی Horizon: Zero Dawn، چندین و چند انحصاری کامل و حتی دو بازی انحصاری زمانی همچون بازی Deathloop و بازی GhostWire: Tokyo، ظاهر دو نسخه‌ی دیسکی و دیجیتالی کنسول، نمایش نسخه‌ی کاملا بازسازی‌شده‌ی بازی Demon's Souls توسط استودیو بلوپوینت، چندین و چند بازی مستقل کوچک‌وبزرگ که استفاده‌های خاصی از سرعت بالای SSD دستگاه داشتند و صد البته اطلاعات بیشتری که توسط بازی‌سازها و افرادی چون شوهی یوشیدا و هرمن هالست ارائه شدند. راستی اینسامنیاک گیمز هم قسمت جدید هر دو سری بازی «رچت و کلنک» و «اسپایدرمن» را به نمایش گذاشت تا یک بار دیگر به یاد همگان بیاورد تا چه اندازه خرید بزرگی برای PS Studios و شرکت ژاپنی بوده است.

در هر حالت کنفرانس رونمایی از بازی‌های پلی استیشن 5 شرکت سونی به شکلی قابل قبول نشان داد که چرا طرفدارهای برند پلی استیشن باید برای آینده هیجان‌زده باشند. به همین خاطر نیز زومجی در سریع‌ترین زمان ممکن ویدیوی کامل آن را آماده‌ی دانلود توسط شما کاربرهای محترم کرده است؛ ویدیویی که با تماشای آن طبیعتا دیگر نیازی به دیدن تک‌تک تریلرهای پخش‌شده به صورت جداگانه وجود ندارد.

Playstation 5 لوازم جانبی

دانلود کنفرانس با رزولوشن 480P | دانلود کنفرانس با رزولوشن HD 720P

دانلود کنفرانس با رزولوشن Full HD 1080P


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده