نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

نسخه‌ی آزمایشی Rocket League، بازی انحصاری پلی‌‌استیشن 4 منتشر شد

شما می‌توانید از حالا برای تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشیی بازی Rocket League ثبت نام کنید؛ یک بازی اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 که دنباله‌ی یکی از بهترین بازی‌های چندنفره‌ی پلی‌استیشن 3 است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars نام بازی است که در سال ۲۰۰۸ برای پلی‌استیشن 3 منتشر شد. در این بازی که بر مبنای فیزیک واقعی طراحی شده بود، بازیکن‌ها هدایت یک وسیله غول‌پیکر را به عهده می‌گرفتند و در رقابتی شبیه فوتبال، برای وارد کردن یک توپ بزرگ به درون دروازه حریف تلاش می‌کردند.

حالا دنباله‌ی این بازی جذاب با نام Rocket League در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و بازیکن‌ها برای تجربه‌ی آن می‌توانند در وبسایت شرکت سازنده بازی (Psyonix) ثبت نام کنند. برای این کار آنها باید شناسه‌ی شبکه‌ی پلی‌استیشن، آدرس ایمیل و نام کشور محل سکونت خود را وارد کنند تا پس از تایید، یک کد به ایمیل آنان فرستاده شود و با استفاده از آن بازی را دانلود کنند. امکان تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی فعلا تنها برای ساکنین امریکای شمالی فراهم شده است و سرورهای بازی نیز فقط در طول روز (از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب)‌ فعال هستند. در ویدئوی زیر بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی در حالت چندنفره را مشاهده می‌کنید.

نسخه‌ی نهایی بازی شامل حالت آفلاین چهارنفره خواهد بود، اما چون در نسخه‌ی آزمایشی هدف سازندگان بررسی عملکرد سرورهای بازی است، صرفا امکان بازی آنلاین وجود دارد. همچنین امکان شخصی‌سازی در این نسخه‌ قرار داده نشده و فقط یک استادیوم برای انجام مسابقات در دسترس است.

Rocket League اگرچه اسم کوتاه‌تری دارد، اما از نظر گیم‌پلی کاملا شبیه بازی قبلی است. در هر دو بازی باید با استفاده از ماشین‌هایی که توانایی پریدن روی هوا را دارند، فوتبال بازی کنید. به نظر می‌رسد که Rocket League مانند بازی گذشته، عنوان جذاب و سرزنده است که انجام آن به صورت گروهی هیجان وصف‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت. ضمنا حالا می‌توانید با بهره‌گیری از دکمه‌ی اشتراک‌گذاری کنسول پلی‌استیشن 4، گل‌های زیبای خود را ذخیره کرده و به دوستان‌تان نشان دهید.

انتظار می‌رود نسخه‌ی کامل Rocket League تابستان امسال عرضه شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده