نویسنده: حمزه سروری
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

بازی Deemo Reborn بهار ۲۰۱۹ در ژاپن منتشر می شود

بازی ریتمیک و موسیقی‌ محور Deemo Reborn بهار ۲۰۱۹ به قفسه‌ی فروشگاه‌های ژاپن اضافه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

با اعلام ناشر بازی Deemo Reborn یعنی شرکت Unties و Rayark، توسعه‌دهنده‌ی آن، این بازی در بهار ۲۰۱۹ به کنسول مقصد خود پلی‌استیشن 4 می‌آید. البته قابل ذکر است که این تاریخ تنها برای منطقه‌ی ژاپن در نظر گرفته شده و هنوز خبری از انتشار بازی Deemo Reborn در دیگر مناطق وجود ندارد.

بازی Deemo Reborn در واقع بازسازی بازی ریتمیک و منحصر به فرد Deemo است که از پلی‌استیشن VR هم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفتنی است که در این بازسازی، سازندگان با همکاری خواننده‌ی پاپ ژاپنی یعنی Egoist موسیقی تم و تعداد زیادی از موسیقی های داخل بازی را توسعه داده‌اند.

همچنین سازندگان در مورد داستان بازی گفتند:

Deemo موجودی اسرارآمیز است که در قلعه‌ای ناشناخته با تنهایی خویش زندگی می‌کند. یک روز دختری از آسمان به قلعه نازل می‌شود؛ دختری که نمی‌داند کیست و از کجا آماده است.

Deemo تلاش می‌کند به دختر کمک کند که به دنیای خود بازگردد. در این مسیر آن‌ها با درختی عجیب مواجه می‌شوند که به یک پیانو ضمیمه شده است و با هر نُت موسیقی‌‎ای که می‌شنود رشد می‌کند.

با رشد مداوم درخت، بالاخره به سقف آسمان می‌رسد و Deemo قادر خواهد بود که دختر را به دنیایش بازگرداند. اما نتیجه چه خواهد بود...؟


منبع Gamestu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده