// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

کنترلر Onyx کمپانی Hori برای پلی استیشن 4 معرفی شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی، کنترلر جدید Onyx را که توسط کمپانی Hori برای کنسول پلی‌استیشن 4 ساخته شده است معرفی و تاریخ عرضه آن را اعلام کرد.

بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی اخیرا اقدام به معرفی کنترلر جدید کمپانی Hori با نام Onyx کرد و ضمن اعلام مشخصات آن، تاریخ عرضه این محصول برای کنسول پلی استیشن 4 را روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه عنوان کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به تصاویر و مشخصات کنترلر Onyx بیندازیم.

کنترلر جدید Hori Onyx از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به کنترلر Nacon Revolution دارد و از لحاظ ابعاد نیز مشابه ابعاد کنترلر استاندارد کنسول ایکس باکس وان است. برخلاف کنترلر Nacon Revolution که به صورت سیمی به بازار عرضه شده بود، کنترلر Hori Onyx قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را نیز برای کاربران فراهم کرده است. همچنین این کنترلر برای تعامل بهتر، از موتور ویبره دوگانه و یک صفحه لمسی همانند گیم‌پد استاندارد کنسول PS4، یعنی Dualshock 4 استفاده می‌کند. تنها نکته منفی این محصول، نبود کابل شارژر USB در محتویات جعبه است که البته تهیه آن برای کاربران کار دشواری نخواهد بود.

Hori Onyx

بد نیست بدانید که ماه گذشته نیز کمپانی Hori کنترلر عجیب و ارزان قیمتی را برای کنسول پلی‌استیشن 4 به بازار عرضه کرده بود. همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شد، کنترلر Onyx روز ۲۵ دی‌ماه از طریق خرده‌فروشی‌های منتخب به بازار عرضه می‌شود، اما هنوز قیمت این کنترلر توسط کمپانی Hori اعلام نشده است. در پایان می‌توانید تصاویر منتشر شده از کنترلر Hori Onyx را مشاهده کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده