نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

قیمت کنترل عجیب پلی استیشن 4 مشخص شد

سونی امروز قیمت کنترلر عجیب و کوچک پلی استیشن 4 را مشخص کرد. این کنترلر تعطیلات سال نوی میلادی با قیمتی مناسب در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

دارندگان پلی استیشن 4 برای خرید یک کنترلر پلی استیشن 4 جدید انتخاب تازه‌ای خواهند داشت، مخصوصا اگر یک بازیکن کوچک در خانه داشته باشند، می‌توانند با پرداخت مبلغی مناسب به یک کنترلر جدید دسترسی پیدا کنند. سونی امروز در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی از یک کنترلر کوچک و سیمی برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد که از تعطیلات سال نوی میلادی در آمریکا و کانادا به فروش خواهد رسید.

کنترلر کوچک پلی‌استیشن 4 یک کنترلر لایسنس شده رسمی از کمپانی Hori است که طبق توضیحات موجود در بلاگ پلی‌استیشن، برای بازیکنان کوچکتر طراحی شده است. این کنترلر ۴۰ درصد از کنترلر استاندار پلی‌استیشن 4 یعنی DualShock 4 کوچکتر است. این کنترلر به رنگ آبی بوده و شامل یک کابل ۱۰ فوتی (حدودا ۳ متری) است. در ادامه می‌توانید تصاویر این کنترلر کوچک را مشاهده کنید:

کنترلر کوچک پلی استیشن 4

کنترلر کوچک پلی استیشن 4

کنترلر کوچک پلی استیشن 4

این دسته پلی استیشن 4 کوچک سیمی به قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد و به این ترتیب با یک کنترلر ارزان و مناسب برای کودکان طرف هستیم. کنترلری که در مقایسه با DualShock 4 که معمولا ۶۰ دلار قیمت دارد، مقرون به صرفه‌تر است. البته بایستی در نظر داشت که این کنترلر بسیاری از ویژگی‌های کنترلر استاندارد مثل تاچ پد، لایت بار، جک ورودی هدست استریو، اسپیکر، قابلیت لرزش و تشخیص حرکات را در خود ندارد.

اگر ترجیح می‌دهید یک کنترلر سنتی‌تر را خریداری کنید، سونی اخیرا از یک سِت کنترلرهای نیمه‌شفاف DualShock 4 هم رونمایی کرده است. این کنترلرها به قیمت ۶۵ دلار به فروش می‌رسند و در سه رنگ عرضه خواهند شد. هر یک از این رنگ‌ها در انحصار یک فروشگاه در آمریکا هستند: کریستال (گیم‌اسپات)، کریستال قرمز (بست بای) و کریستال آبی (والمارت).


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده