نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

بازی جدید استودیوی سونی بِند در زمینه‌ی ویژگی‌های بصری غوغا خواهد کرد

استودیوی سونی بِند، سازنده‌ی سری بازی‌های پرطرفدار Syphon Filter و Uncharted: Golden Abyss در حال حاضر روی یک بازی «جاه طلبانه» برای کنسول پلی‌استیشن 4 کار می‌کند. کارگردان بخش فنی این استودیو اعتقاد دارد بازی جدید آن‌ها مرزهای گرافیکی پلی‌استیشن 4 را تا جایی پیش می‌برد که تا به حال در هیچ بازی دیگری دیده نشده است.
کریستوفر ریس، کارگردان بخش فنی سونی بِند در صحبت‌های خود گفت:
نکته‌ای که من بیشتر از مسائل دیگر نسبت به آن هیجان زده هستم این است که ما در حال ساخت یک بازی برای پلی‌استیشن 4 هستیم و این بازی یک عنوان نسل بعدی است. ما برای بالا بردن کیفیت بازی باید با چالش‌های زیادی رو به رو شویم و در نهایت تجربه‌ی بسیار خوبی را به کاربر ارائه دهیم. توانایی انجام این کار در استودیوی کوچکی در مرکز اُرِگان و البته با حمایت‌های کامل پلی‌استیشن و سونی این اجازه را به ما می‌دهد تا مرزهای کیفیت بازی خود را بسیار بالا ببریم. ما دنبال برنامه نویسان بزرگی هستیم که مرزهای پلی‌استیشن 4 را تا جایی که قبلا دیده نشده پیش ببرند.
جان گاروین، مدیر بخش نوآوری بازی جدید سونی بند در ادامه گفت:
زمانی که مردم بازی جدید ما را ببینند، مطمئن هستیم که مغزشان منفجر خواهد شد. نوآوری‌های زیادی در بخش تکنولوژی بازی جدید ما وجود دارد که سر و صدای زیادی برپا خواهد کرد.
سونی بِند بیش از یک سال از زمان خود را صرف مراحل قبل از تولید بازی کرده و در حال حاضر این بازی به صورت کامل در مراحل تولید خود به سر می‌برد. متاسفانه اطلاعات دیگری از بازی جدید این استودیو در دسترس نیست، اما می‌دانیم که برای ساخت آن از موتور آنریل 4 استفاده می‌شود. نظر شما در این رابطه چیست؟‌ آیا استودیوی سونی بند می‌تواند دو استودیوی ناتی داگ و سانتا مونیکا را در زمینه‌ی ویژگی‌های بصری به چالش بکشد؟ تا این لحظه لقب زیباترین بازی پلی‌استیشن 4 متعلق به بازی Uncharted 4: A Thief's End است و باید دید اعضای سونی بند چگونه می‌توانند این دو استودیوی بزرگ را به چالش بکشند. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده