نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰

ناتی داگ با نرخ فریم ۶۰ تجربه‌ی بازیکنان از Uncharted 4 را به خطر نمی‌اندازد

هدف اصلی استودیوی ناتی داگ ارائه‌ی بهترین تجربه از بازی Uncharted 4: A Thief’s End به مخاطبان است و این کار را با رساندن نرخ فریم بازی به ۶۰ به خطر نمی‌اندازد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
براساس اطلاعاتی که در آخرین شماره از مجله‌ی EDGE منتشر شد، بروس َاستارلی، کارگردان بازی Uncharted 4: A Thief’s End اعلام کرد نخستین ویدیوی گیم‌پلی بازی که در نمایشگاه Playstation Experience به مخاطبان نشان داده شد، روی ۳۰ فریم قفل بوده است:
درحال حاضر نرخ فریم بازی در استودیو بیشتر از ۳۰ است، اما برای ویدیوی گیم‌پلی آن را روی ۳۰ قفل کردیم. ما برای ساخت بازی دلخواه خود همه کاری انجام می‌دهیم. اگر با رساندن  نرخ فریم بازی به ۶۰ تجربه‌ی آن‌ها از بازی را خراب کنیم، به هیچ‌وجه این کار را انجام نخواهیم داد.
به غیر از بازی The Last Of Us Remastered که اجازه‌ی اجراکردن بازی روی نرخ فریم ۶۰ را به بازیکنان می‌دهد، اکثر بازی‌های ناتی داگ اعم از سری Uncharted و The Last Of Us روی نرخ فریم ۳۰ یا نزدیک به آن قفل شده بودند. با این حال باتوجه به جزئیات بی حد و اندازه‌ی بازی Uncharted 4: A Thief’s End و اصرار ناتی داگ برای ارائه‌ی بهترین تجربه به مخاطبان، احتمالا این بازی با نرخ فریم ۳۰ بر روی پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شود. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده