// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

بازه زمانی عرضه بازی Moonlighter اعلام شد [PSX 2017]

در بخشی از رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017، بازه زمانی انتشار بازی Moonlighter اعلام شد.

رویداد PlayStation Experience 2017 که ساعاتی پیش افتتاحیه آن با حضور اعضای کلیدی بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) و افرادی همچون هرمن هالست، مدیرعامل استودیو Guerrilla Games (گوریلا گیمز) و کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War برگزار شد، میزبان بازی‌های متعددی است و خبر‌های مختلفی از آن منتشر می‌شود. اعلام بازه زمانی عرضه بازی Moonlighter یکی از این خبر‌ها است.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Digital Sun (دیجیتال سان) و کمپانی 11Bit Studios با انتشار یک تریلر که محتوای آن تفاوتی با تریلر‌های پیشین ندارد، اعلام کردند که قصد دارند بازی Moonlighter را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ منتشر شدند. نکته قابل توجه در رابطه با تاریخ ذکر شده این است که در کنار اشاره به پلتفرم پلی استیشن 4، از دیگر پلتفرم‌های مقصد نامی برده نشده و این احتمال وجود دارد که بازی Moonlighter در تاریخ متفاوتی رو پی سی، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شود. تریلر جدید بازی Moonlighter را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

بازی Moonlighter که در سبک اکشن نقش آفرینی همراه با المان‌های روگ‌-‌لایت ساخته شده است، زندگی دو‌گانه ویل را روایت می‌کند. او که یک مغازه‌دار ماجراجو بوده، آرزوی قهرمان شدن را دارد و شب هنگام با عبور از دروازه‌هایی که به بعد‌ها و مناطق مختلف منتهی می‌شود، به نبرد‌های قهرمانانه می‌پردازد. هزینه ساخت این بازی از طریق سرمایه‌های عمومی و وب‌سایت‌هایی نظیر کیک استارتر تامین شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده