نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

هفته‌ی آینده اطلاعاتی از نسخه‌ی آزمایشی بازی Battlefield Hardline منتشر می‌شود

استودیوی ویسکِرال گِیمز، خالق بازی Battlefield Hardline اعلام کرد هفته‌ی آینده اطلاعات جدیدی از دومین نسخه‌ی آزمایشی این بازی منتشر می‌شود. با زومجی همراه باشید.
درحالی که تنها دو ماه دیگر به عرضه‌ی بازی Battlefield Hardline باقی مانده،  ویسکِرال گِیمز تا زمان انتشار بازی هر هفته در وبلاگ رسمی این بازی اطلاعاتی را راجع به وضعیت کلی آن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. هفته‌ی آینده و با آغاز این برنامه، اولین اطلاعات از دومین نسخه‌ی آزمایشی بازی منتشر می‌شود. دومین نسخه‌ی آزمایشی با اولین نسخه‌ی آن که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد تفاوت‌های زیادی دارد. نظرات طرفداران در اولین نسخه‌ی آزمایشی کمک شایانی به روند تولید بازی کرده و در دومین نسخه‌ی آزمایشی اثرات آن را خواهیم دید. اِستیو پَپَتسایز، یکی از اعضای ویسکِرال گِیمز در این رابطه گفت:
شکی  نیست که تاخیر بازی کار درستی بود. بهینه‌سازی‌هایی که تیم ما با این تاخیر و زمان اضافی در بازی ایجاد کرد، Battlefield Hardline را به تجربه‌ی اول شخصی که ما قصد ارائه‌ی آن را داشتیم، تبدیل می‌کند. دوست نداریم فقط در این رابطه حرف بزنیم، بلکه قصدداریم حرف‌های خود را به صورت عملی به شما نشان دهیم. طی یازده هفته‌ی باقی مانده به وبلاگ بازی سر بزنید و شاهد تغییرات بزرگ و کوچکی که در بازی ایجاد می‌کنیم، باشید.
علاقه‌مندان از اینجا می‌توانند به صفحه‌ی رسمی بازی Battlefield Hardline بروند و طی هفته‌های آینده شاهد تغییرات ایجاد شده در بازی باشند. بازی Battlefield Hardline در تاریخ ۲۱ مارس (دوم فروردین ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده