نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۷

انتشار تریلر جدید بازی Tekken 8 با محوریت نمایش شخصیت برایان فیوری

ساعاتی قبل بندای نامکو اینترتینمنت تریلر جدید بازی Tekken 8 را در اختیار علاقه‌مندان آثار مبارزه‌ای گذاشت.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی تریلر جدید بازی Tekken 8 توسط توسعه‌دهندگان آن منتشر شده است. تریلر موردنظر تمرکز خود را روی معرفی و نمایش گیم‌پلی شخصیت برایان فیوری گذاشت و کاربران بیشتری را با این کاراکتر آشنا می‌کند.

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، بندای نامکو در طول ماه‌های گذشته، با انتشار ویدیو‌های مختلفی حضور شخصیت‌هایی مثل پائول فینکس، لروی اسمیت، کازویا میشیما، نینا ویلیامز، جین کازاما و هوارانگ را در جدیدترین نسخه این سری بازی‌ مبارزه‌ای تایید کرد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو موردنظر را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو تقریبا ۲ دقیقه‌ای ما بیشتر با مکانیزم‌های مبارزه‌ای شخصیت موردنظر آشنا می‌شویم. برایان فیوری از زمان عرضه بازی Tekken 3، به‌عنوان یکی از کاراکترهای اصلی این مجموعه ایفای نقش کرده است. باتوجه‌به ویدیو موردنظر، سبک مبارزه‌ای وحشیانه براین فیوری همچنان دست‌نخورده باقی مانده است.

با پیوستن این کاراکتر به فهرست‌ شخصیت‌های حاضر در بازی Tekken 8 تا به امروز حضور ۱۵ کاراکتر قابل بازی در نسخه جدید این مجموعه تایید شده است. باید دید در آینده سازندگان از حضور کدام شخصیت در این اثر رونمایی خواهند کرد.

بازی Tekken 8 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه بوده و در تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

نظر شما عزیزان چیست؟ مایل هستید کدام یک از کاراکترهای این مجموعه فایتینگ در جدیدترین نسخه آن حضور داشته باشند؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده