نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۸

نسخه پی سی بازی Gran Turismo 7 در دست توسعه نیست

کازونوری یامائوچی، خالق سری بازی‌های ریسینگ گرن توریسمو صحبت‌های جدیدی را در مورد نسخه پی سی بازی Gran Turismo 7 انجام داده است.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، کازونوری یامائوچی در مصاحبه اخیر خود با Dengeki Online گزارش‌های مربوط‌به ساخت و توسعه نسخه رایانه‌های شخصی بازی Gran Turismo 7 را رد کرده است. در روزهای گذشته گزارش‌ها و اخباری مبنی بر تمایل Polyphony Digital، استودیو توسعه‌دهنده اثر برای ساخت نسخه پی سی این بازی به گوش رسید و به‌ نظر می‌رسید این استودیو ساخت این نسخه را در نظر گرفته است.

بااین‌حال به‌تازگی خالق این مجموعه در جواب به سوالات مربوط‌به این موضوع پاسخ داد که در حال حاضر نسخه پی سی بازی Gran Turismo 7 در دست ساخت نیست: یامائوچی توضیح داد: «درست نیست. در مورد نسخه پی سی، من پاسخ دادم [به‌عنوان یک توسعه‌دهنده] اینطور نیست که همه احتمالات را در نظر نگرفته باشم. یعنی امکان آن صفر نیست. اگر به‌سادگی از من بپرسید که آیا کار مشخصی انجام می‌دهید؟ من هیچ کاری انجام نمی‌دهم. چیزی برای صحبت وجود ندارد.»

خودرو بنز در بازی ریسینگ Gran Turismo 7

بازی Gran Turismo 7 در ماه مارس سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار گرفت. این مجموعه در ماه جاری میلادی ۲۵امین سالگرد حیات خود را جشن گرفت. اولین نسخه از بازی گرن توریسمو در سال ۱۹۹۷ برای کنسولی پلی استیشن ۱ در کشور ژاپن منتشر شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا گرن توریسمو ۷ را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده