نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

امکان پرواز با وسایل اِسنو اِسپیدرز و میلِنیوم فالکون در بازی Star Wars: Battlefront

پس از تایید حضور وسیله‌نقلیه AT-ST و قابلیت کنترل کردن آن‌ها در بازی Star Wars: Battlefront، استودیو دایس روز گذشته تایید کرد کاربران توانایی پرواز کردن با وسایل‌نقلیه اِسنو اِسپیدرز و میلِنیوم فالکون را هم در این بازی خواهند داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمانی که بحث به گیم‌پلی بازی Star Wars: Battlefront می‌رسد، هنوز اطلاعات خاصی در این زمینه در اختیار ما قرار نگرفته است، بنابراین بدست آوردن هرگونه اطلاعات جزئی به ما کمک می‌کند چیزهایی که در بازی انتظارمان را می‌کشد را تصور کنیم.

دایس هر چند روز یک بار در وبلاگ رسمی خود، اطلاعات جدیدی را از نسخه جدید سری بازی‌های Battlefront که توسط آن‌ها در دست تولید قرار دارد منتشر می‌کند. اما این هفته به جای بروز رسانی وبلاگ با اطلاعات جدید، مَتیو اِوِرت، مدیر ارتباطات دایس به فروم رِدیت رفت و از کاربران خواست مهم‌ترین سوالات خود را در رابطه با Star Wars: Battlefront از وی بپرسند.

اورت در صحبت‌های خود تایید کرد علاوه بر وسیله‌نقلیه AT-ST، بازیکنان توانایی پرواز کردن با وسیله‌های نقلیه اِسنو اِسپیدرز و میلِنیوم فالکون را هم در بازی خواهند داشت. وی در ادامه تایید کرد کنترل این وسایل در آسمان از وسایل‌نقلیه سری بازی‌های Battlefield آسوده‌تر است.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی تنها با بخش چندنفره آنلاین عرضه می‌شود و همان‌طور که در روزهای گذشته به اطلاعتان رساندیم، هیچ‌گونه گروه یا کلاس‌بندی در بازی وجود نخواهد داشت.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده