نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶

بازی Cyberpunk 2077 در روز عرضه به سرویس GeForce Now راه می‌یابد

انویدیا برای تبلیغ جی‌فورس ناو تریلری را منتشر کرده است که وعده‌ی راه‌یابی بازی Cyberpunk 2077 به این سرویس در روز عرضه را می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت انویدیا اخیراً تریلر جدیدی را برای تبلیغ ویژگی‌های سرویس GeForce Now منتشر کرده است که شما می‌توانید آن را از «یوتیوب» تماشا کنید. جی‌فورس ناو در انتهای این تریلر برگ برنده‌ی خود را رو می‌کند که همان تجربه‌ی بازی Cyberpunk 2077 به‌هنگام عرضه در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) روی این سرویس است. اگر در این‌باره اطلاع ندارید، باید بگوییم که جیفورس ناو سرویس استریم شرکت انویدیا است، اما تفاوت‌هایی با سرویس‌هایی چون گوگل استیدیا دارد که آن را از سایرین متمایز می‌کند. 

سرویس GeForce Now لیستی از بازی‌ها را ارائه نمی‌کند که بتوان با تهیه‌ی اشتراک به تجربه‌ی آن‌ها پرداخت، بلکه بدون نیاز به پرداخت اضافی امکان تجربه‌ی بازی‌های موجود در حساب استیم را روی بالاترین تنظیمات برای کاربران فراهم می‌کند. به‌عبارت دیگر، بازیکنان می‌توانند بدون نگرانی از مشخصات فنی سیستم‌هایشان به تجربه‌ی بازی‌هایی بپردازند که جیفورس ناو از آن‌ها پشتیبانی می‌کند و وظیفه‌ی پردازش آن‌ها را برعهده‌ی انویدیا بگذارند. این سرویس به کمک بازیکنانی می‌آید که سیستم‌های قدرتمندی ندارند، ولی می‌خواهند بازی‌های دلخواه خود را روی بالاترین تنظیمات گرافیکی به‌شکل استریم تجربه کنند. شرکت انویدیا سرویس GeForce Now را این‌گونه توصیف می‌کند:

  • آنچه خریداری کردید، در دسترس شما است: به فروشگاه‌های مورد پسندتان متصل شوید و بازی‌های خود را به‌شکل استریم تجربه کنید. شما خریدتان را در حساب خود در فروشگاه‌ها انجام می‌دهید و بازی‌های شما همیشه در کنارتان خواهند ماند.
  • پیروزی‌ها را به اشتراک بگذارید: بهترین لحظات بازی‌ها، از پیروزی‌های بزرگ گرفته تا شکست‌های حماسی، همگی به‌شکل خودکار با قابلیت NVIDIA Highlights ذخیره و به‌سادگی با جهان به اشتراک گذاشته می‌شوند.
  • تجربه‌ی بازی‌ها را آغاز کنید: اکنون به سرویس جیفورس ناو بپیوندید و به‌شکل رایگان بازی کنید یا برای دسترسی سریع‌تر به سرورها و افزایش زمان تجربه‌ی بازی‌ها عضویت خود را ارتقاء دهید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده