نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵

بازی Metro Exudus به‌زودی روی استیم منتشر خواهد شد

پس از یکسال از عرضه‌ی بازی Metro Exodus روی فروشگاه اپیک، این بازی بالاخره روی استیم نیز منتشر خواهد شد. 

طبق آخرین اخبار بازی، بازی Metro Exodus پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی بازی روی فروشگاه اپیک، در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) برای استیم نیز منتشر خواهد شد. این بازی یکی از اولین بازی‌هایی بود که از قرارداد انحصاری شرکت اپیک بهره می‌برد و به‌صورت انحصاری زمانی روی فروشگاه اپیک عرضه می‌شد که البته این مورد خشم بسیاری از طرفداران را به دنبال داشت، به‌طوری که نقد‌های کاربران این بازی روی صفحه‌ی استیم، بسیار منفی بود. چندی پیش شرکت ولو از سیاست ضد تعصبی نمره‌ی دادن کاربران رونمایی و آن را اجرایی کرد. همین امر باعث شد تا نقد‌های بازی Metro Exodus هم‌اکنون روی حالت «بسیار مثبت» قرار بگیرد. 

حساب کاربری رسمی بازی Metro Exodus در توییتر، خبر انتشار این بازی را روی استیم با متنی به شرح زیر اعلام کرد: 

در بازی تحسین شده‌ی Metro Exodus به ماجراجویی بپردازید. این بازی در تاریخ ۲۶ بهمن روی استیم منتشر خواهد شد. از همه‌ی کسانی که برای انتشار این بازی صبوری کردند، سپاس‌گزاریم. 

همان‌طور که سازندگان بازی نیز اعلام کردند، بازی Metro Exodus توانست به‌خوبی نظر منتقدان را به خود جلب کند و دنبا‌له‌‌‌ی آبرومندانه‌ای برای سری تحسین شده‌ی Metro باشد. سایت زومجی نیز در بررسی خود از این بازی نمره‌ی خوب ۷.۵ را برای این بازی در نظر گرفت و درمورد آن اینگونه بیان کرد: 

جدید‌ترین نسخه از سری مترو یا همان Metro Exodus، داستان یک سفر است؛ سفری برای پیدا کردن بهشتی عاری از اثرات جنک. وقتی به صورت کلی به این سفر نگاه کنیم، در نهایت مزه دوست‌داشتنی از آن زیر زبان‌مان خواهد ماند اما در بررسی دقیق‌تر، بازی مشکلاتی چون هوش مصنوعی ضعیف، مسائل فنی آزاردهنده و ضعف اتمسفر در مقایسه با نسخه‌های قبلی را هم یدک می‌کشد اما در مجموع، اثری است که حداقل ارزش یک بار بازی کردن را دارد.

نظر شما راجع به عرضه شدن بازی Metro Exodus روی استیم چیست؟ آیا شما نیز جزو کسانی هستید که منتظر انتشار این بازی روی استیم بوده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده