نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۵

دومین DLC بازی Metro Exodus با نام Sam’s Story ماه آینده منتشر خواهد شد

دومین بسته الحاقی بازی Metro Exodus به‌صورت مستقیم روی داستان زندگی سم برانسکیل، سرباز دریایی سابق آمریکا تمرکز دارد که در نهایت به کشورش برمی‌گردد.

طرفداران سری Metro به‌زودی محتوای داستان‌محور کاملاً جدیدی را برای آخرین قسمت این مجموعه دریافت می‌کنند. DLC بعدی بازی Metro Exodus بعد از بسته‌ الحاقی The Two Colonels، روایت جدیدی است که Sam’s Story نام دارد. در این بسته الحاقی بازیکن با جنبه‌های جدید زندگی یک سرباز نیروی دریایی آمریکا آشنا می‌شود و باید به او کمک کند تا به کشور آمریکا بازگردد. خوشبختانه، نیاز نیست تا زمان زیادی را برای تجربه داستان زندگی سم صبر کنید. این بسته الحاقی در تاریخ ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) برای پلتفرم‌های چون پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و استیدیا منتشر خواهد شد و شما در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را مشاهده کنید:

DLC بازی Metro Exodus با نام Sam’s Story

اولین بسته الحاقی بازی Metro Exodus، با نام The Two Colonels، سری مترو را به روند گذشته خود بازگردانده بود. این بسته‌الحاقی بیشتر روی ماموریت‌های داستان محور و خطی تمرکز داشت، دقیقاً همان روندی که دو بازی اول سری مترو نیز از آن پیروی می‌کرد. به‌همین دلیل، این بسته الحاقی توانست نظر طرفداران بازی‌های اصلی را به‌خود جلب کند. ازسوی دیگر، به‌نظر می‌رسد که بسته الحاقی Sam’s Story بیشتر روی سبک سندباکس و بقا تمرکز دارد که این سبک‌ها پیش‌تر در بازی Exodus ارائه شده بود. باتوجه به این موضوع، واکنش طرفداران به این تغییر سبک می‌تواند جالب باشد.

حتی با این‌که گیم‌پلی این بسته الحاقی کمی روی مسیر متفاوت تمرکز کرده است، به‌این معنی نیست که شما نباید از این بازی انتظار یک روایت پالسی را داشته باشید. بالاخره این بسته الحاقی نیز یک بازی Metro است و در این سری محبوب جریان دارد. پس در حالی‌که گیم‌پلی این بازی بیشتر روی قسمت بقا تمرکز دارد، داستان بازی نیز ارزش تجربه دارد. بسته الحاقی Sam’s Story بیشتر در شهر ولادیووستوک جریان دارد. گرچه با در نظر گرفتن این موضوع که هدف بازی بازگشت این سرباز کهنه‌کار به آمریکا است، امیدوار هستیم که بخش دیگری از این دنیای آخرالزمانی را پس از اصابت بمب هسته‌ای نیز ببینیم. این موضوع احتمالاً تنها در قالب یک کات‌سین یا قسمتی کوتاه است، اما حضور کشور آمریکا در این بسته الحاقی اتفاق جالبی خواهد بود.

بازی Metro Exodus هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده