// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

بازی Conan Exiles به مناسبت یک سالگی آپدیت دریافت کرد

استودیو فانکام اعلام کرده که بازی Conan Exiles به مناسبت گذشت یک سال از انتشار، یک آپدیت دریافت کرده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو فانکام اعلام کرده که بازی Conan Exiles به مناسبت گذشت یک سال از خروج از فاز Early Access و انتشار رسمی، یک به‌روزرسانی رایگان دریافت کرده است. این آپدیت تعدادی آیتم و محتوای جدید به بازی اضافه می‌کند و همچنین تعدادی از شهرها و محل‌های شخصیت‌های غیرقابل‌بازی را تغییر می‌دهد و بهبود می‌بخشد.

همان‌طور که گفته شد این آپدیت که به‌صورت رایگان عرضه شده محتواهای زیادی را به این بازی که در سبک بقا ساخته شده است، اضافه می‌کند. شاید بتوان مهم‌ترین این موارد را اضافه شدن یک سیاهچال جدید به‌نام The Sunken City دانست که در زیر آب قرار دارد و برای بازیکنان سطح بالا قرار داده شده است. شما به واسطه‌ی صدای یک اژدها که سعی دارد که شما را از بین ببرد و دوره‌ای از تاریکی و وحشت را بر سرزمین‌های داخل بازی برقرار کند، به شهر The Sunken City فراخوانده می‌شوید تا جلوی اقدامات او را بگیرید. بازیکنان در این راه و به واسطه‌ی میزان تلاش خود، امتیاز می‌گیرند.

یکی دیگر از مواردی که در این آپدیت اضافه می‌شود امکان انتخاب یارهای جدید است که با شما همراه شوند. بعد از یادگیری فنون مربوطه و طریقه‌ی استفاده‌ از آن‌ها، می‌توانید موجودات و همراهانی مانند جنگجویان اسکلتی بسازید تا در راه رسیدن شما به هدف نهایی کمک‌یارتان باشند. همچنین از این پس می‌توانید با ساخت موجودات نامیرا مانند کفتارها و مردان مارمولکی، ماموریت‌های متعددی را به آنان محول کنید تا برای‌تان انجام دهند.

آپدیت رایگان بازی Conan Exiles بعضی از شهرها و پایتخت‌های بازی را نیز تغییر ظاهر می‌دهد. تغییرات در تعداد جمعیت برخی شهرها و همچنین اضافه شدن محتواهای جدید به آن‌ها، جزیی از این تغییرات هستند. محل‌های لوت در بعضی از این شهرها تغییر داده شده که باید برای دریافت مجدد لوت، به سمت آن‌ها حرکت کنید. آخرین موردی نیز که به بازی اضافه شده، تعدادی باس جدید در منطقه‌ی Volcano است که همگی انتظار شما را می‌کشند تا به مبارزه‌ی آن‌ها بروید.

بازی Conan Exiles در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده است. اگر قصد خرید این بازی را دارید، مطلع باشید که استودیو Funcom، سازنده‌ی این بازی، از امروز مورخ ۱۹ اردیبهشت ماه تا ۲۳ همین ماه رویداد آخر هفته‌ی رایگان برای این بازی در شبکه‌ی استیم در نظر گرفته است. پس به صفحه‌ی این بازی در استیم سر بزنید و اطلاعات بیشتر را کسب کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده