// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰

کارگردان Just Cause 3 این بازی را لذت‌بخش خطاب می‌کند

به نظر می‌رسد که بازی Just Cause 3 قرار است حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و همه‌ی طرفداران از این بابت خوشحال هستند. رونالد لسترلین، کارگردان بازی صحبت‌هایی پیرامون بازی ارائه داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
سری بازی Just Cause  همیشه در زمینه‌ی داستان، شخصیت و صداگذاری عملکرد ضعیفی داشت. اما استودیوی اوالانچ نسبت به این موضوع احساس نگرانی کرده و قرار است این بخش‌ها کاملا با گیم‌پلی فوق‌العاده‌ی بازی هماهنگ شود. رونالد لسترلین، کارگردان بازی در گفت‌وگو با سایت گیم‌ریکتور گفت:
فکر می‌کنم که این بازی بسیار لذت‌بخش است. از همان ابتدای کار ما همیشه یک‌جا می‌نشستیم و دنیا را نظاره می‌کردیم و می‌گفتیم «خب، من در حال بازی با فیزیک هستم و افسار شخصی را در دست دارم که از دیوار بالا می‌رود و بعد سوار ماشین می‌شود و سپس همه‌چیز منفجر می‌شود. احمقانه‌ است.» اگر شما یک داستان جدی در کنار این‌ها داشتید، زیاد با هم سازگار نبودند. بنابراین داستان بازی حس شوخ‌طبعی همیشگی خود را دارد. این کار به ما اجازه می‌دهد تا بیشتر سرگرم شویم.
لسترلین افزود که Just Cause موارد سرگرم‌کننده‌ی بسیاری می‌تواند داشته باشد و فکر می‌کند که در محصول نهایی این موضوع نمایان شود. آن‌ها می‌خواهند که بازی همان سناریوی دیوانه‌وار و شخصیت‌های وحشی را داشته باشد. بازیکن و در درجه‌ی اول خلاقیت‌ آن‌‌ها نقش اساسی را در بازی ایفا خواهد کرد. داستان Just Cause 3 سال‌ها بعد از اتفاقات نسخه‌ی دوم آن روایت خواهد شد. ریکو همچنان شخصیت اصلی بازی است اما به شکل قابل ملاحظه‌ای پا به سن گذاشته است. مدیسی، مجمع‌الجزایری خیالی در دریای مدیترانه محل وقوع داستان خواهد بود و ریکو به جنگ علیه ژنرال دی‌راوِلو و  حکومت او خواهد پرداخت. همچنین این بازی در زمان عرضه‌ی خود فاقد بخش چند نفره خواهد بود. انتظار می‌رود بازی Just Cause 3 در اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ آیا منتظر تجربه‌ی یک ماجراجویی دیوانه‌وار با این بازی هستید؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده