نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Battlefield: Hardline به‌دلیل خشونت در رده سنی بزرگسالان قرار گرفت

بازی Battlefield: Hardline به دلیل خشونت شدید، درگیری و خونریزی و حرف‌های رکیک، درجه‌ی سنی M (بزرگسالان) را از نهاد ESRB دریافت کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
پس از انتشار رده‌بندی سنی بازی Battlefield: Hardline توسط نهاد ESRB و قرار گرفتن این بازی در رده سنی بزرگسالان٬ اطلاعات کاملی از خصوصیات گیم‌پلی بازی منتشر شده است. در توضیحات ESRB آمده است:
Battlefield: Hardline بازی اول شخصی است که بازیکن در نقش افسر پلیسی با نام نیک مِندوزا قرار می‌گیرد. نیک تحقیقات جامعی را در رابطه با گروهی بزرگ که کار آن‌ها قاچاق مواد مخدر است، آغاز کرده است. بازیکن برای از بین بردن دشمنان خود می‌تواند از سلاح‌هایی همچون کلت، شات‌گان و مسلسل استفاده کند و آن‌ها را به صورت مخفیانه از پا در بیاورد. برخی از صحنه‌ها نیاز به استفاده از قابلیت مخفی‌کاری دارد و بازیکنان در این راه مجبورند دشمنان خود را خفه کنند. مبارزات بازی شامل تیراندازی واقعی، داد و فریاد ناشی از درد و افکت‌های خون است. بخش‌های سینمایی بازی خشونت زیادی دارد. مثلا در یک صحنه سر یکی از شخصیت‌ها از فاصله‌ی نزدیک مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. همچنین در این بازی صحنه‌هایی وجود دارد که ممکن است پای افراد قطع شود. در طول بازی، گروهی از دشمنان از موادمخدر استفاده می‌کند و بسیاری از ماموریت‌های باریکن از بین‌بردن این گرو‌ه‌ها و پایگاه آن‌ها است. همچنین در بازی از کلمات رکیک زیاد استفاده می‌شود.
بازی Battlefield: Hardline در تاریخ ۱۷ مارس (بیست و ششم اسفند) برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده