نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

انتشار تصاویر جدید نسخه سوییچ The Outer Worlds؛ امکان پیش خرید بازی فراهم شد

آبسیدین اینترتینمنت تصاویر جدیدی از محیط بازی The Outer Worlds در نینتندو سوییچ را منتشر کرد؛ امکان پیش خرید بازی از هم‌اکنون فراهم شده است.

بازی The Outer Worlds بالاخره تا چند هفته دیگر برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد و حالا پرایوت دیویژن (Private Division) ضمن انتشار تصاویر بیشتری از محیط بازی در نسخه سوییچ، امکان پیش سفارش بازی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

در مجموع هفت تصویر جدید از نسخه نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds توسعه آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) و پرایوت دیویژن با مخاطبان به اشتراک گذاشته شده که از نمای نزدیک چهره کاراکترها تا صحنه‌های مبارزات بازی را به تصویر می‌کشند.

The Outer Worlds

چیزی که به طرز محسوسی در این تصاویر به چشم می‌خورد، کاهش کیفیت جلوه‌های تصویری آن در مقایسه با چیزی است که در نسخه‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و به‌خصوص پی سی شاهد آن بودیم. البته برای اجرای بی‌نقص این بازی روی پلتفرم سوییچ، این کار ضروری به‌نظر می‌رسد؛ چراکه می‌دانیم سخت‌افزار به کار رفته در ساختار این سیستم، به مراتب ضعیت‌تر از پلفرم‌های ذکر شده است. در کل، The Outer Worlds در این نسخه نیز همچنان جذابیت استایل هنری خود را حفظ کرده و این موضوع به‌معنی بد بودن کیفیت تصاویر آن در پلتفرم سوییچ نخواهد بود.

The Outer Worlds

تا زمانی که این بازی در بهترین حالت ممکن در سیستم‌های نینتندو اجرا شود، مسلماً بازیکنان نیز از تجربه آن لذت کافی را برده و این تفاوت کیفیت، تأثیر چندانی روی تجربه کاربری آن نخواهد گذاشت.

این خبر، برای افرادی که قصد خرید The Outer Worlds در پلتفرم نینتندو سوییچ را دارند، یک اطلاعیه‌ی دیگر نیز به همراه دارد و آن هم فراهم شدن امکان پیش خرید بازی از همین الان است. این نسخه که در گذشته برای پیش سفارش نسخه دیجیتالی خارج از دسترس قرار داشت، حالا به فروشگاه Nintendo eShop اضافه شده و این بدان معنی است که شما می‌توانید قبل از تاریخ عرضه‌ی آن، اقدام به پیش خرید این نسخه کنید.

The Outer Worlds

بازی The Outer Worlds قرار است در تاریخ پنجم ماه ژوئن (۱۶ خرداد) برای نینتندو سوییچ عرضه شود. شما می‌توانید در ادامه به تصاویر بیشتری که امروز برای این نسخه منتشر شده نگاهی داشته باشید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده