نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds مشخص شد

پس از گذشت سه ماه از زمان انتشار بازی موفق The Outer Worlds، بالاخره تاریخ انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز مشخص شد.

در مراسم The Game Awards 2018 بود که استودیوی نام آشنای آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) از بازی جدید نقش‌آفرینی خود پرده‌برداری کرد. بازی The Outer Worlds که به‌عنوان یک اثر مولتی پلتفرم در نظر گرفته شده بود، نمایانگر دنیای آخرالزمانی است که گیمرها می‌توانند با تکنولوژی و سفینه خود بین سیارات در بازی گشت‌وگذار کنند. پس از گذشت سه ماه از عرضه بازی و باتوجه به موفقیت‌های زیادی از جمله کسب جایزه بازی سال نیویورک 2020 حال در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره تیم سازنده تاریخ دقیق عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds را اعلام کرد.

پس از اینکه چند ماه پیش عرضه نسخه سوییچ بازی به‌صورت رسمی تایید شده بود، حال استودیوی پرایوت دیویژن (Private Division) که وظیفه انتشار نسخه سوییچ بازی را برعهده دارد، به‌تازگی رسما اعلام کرد که کاربران کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ به‌زودی و در تاریخ ۱۶ اسفندماه می‌توانند بازی The Outer Worlds را روی دستگاه خود تجربه کنند.

متاسفانه باتوجه به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد همانند بسیاری از بازی‌هایی که تا امروز برای سوییچ عرضه شده است، نسخه فیزیکی The Outer Worlds فاقد کارتریج خواهد بود؛ این به این معنی است که بازی به‌جای کارتریج مخصوص سوییچ، دارای یک کد دانلود خواهد بود که علاقه‌مندان به وسیله آن می‌توانند بازی را دانلود و سپس تجربه کنند.

اگر از طرفداران بازی The Outer Wolds هستید، لطفا نظرات خود در مورد نحوه عرضه بازی روی کنسول نینتندو سوییچ را با ما نیز به اشتراک گذاشته و آیا به‌نظر شما این بازی روی سوییچ نیز می‌تواند موفق ظاهر شود یا خیر؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده